eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zapewnić sobie przydział mieszkania komunalnego po babci? › Jak zapewnić sobie przydział mieszkania komunalnego po babci?
    From: r...@a...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak zapewnić sobie przydział mieszkania komunalnego po babci?
    Date: 10 Jul 2004 09:46:43 +0200

    Witam

    Moja babcia mieszka w mieszkaniu komunalnym, ale niestety nie stać nas żeby je
    teraz wykupić. Czy jeżeli będę zameldowana w tym mieszkaniu, to po ewentualnej
    śmierci babci będę miała prawo dp tego lokalu? Czy musze być zameldowana tam
    przez jakiś określony czas? Czy będzie miało znaczenie to, że jest to
    zameldowanie "fikcyjne" (tzn mieszkam w zupełnie innym miejscu, a w tym lokalu
    jestem jedynie zameldowana)? Jeżeli ktoś może mi wskazać jakieś akty prawne
    które to regulują to będę wdzięczna

    ropucha