eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zadac zwrotu pieniedzy za beznadziejny kurs jezykowy [po 1szej lekcji]?Jak zadac zwrotu pieniedzy za beznadziejny kurs jezykowy [po 1szej lekcji]?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Adam" <p...@s...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak zadac zwrotu pieniedzy za beznadziejny kurs jezykowy [po 1szej lekcji]?
    Date: Mon, 1 Jul 2002 19:38:54 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <afq426$mai$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc219.gdansk.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1025545094 22866 213.76.209.219 (1 Jul 2002 17:38:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Jul 2002 17:38:14 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:98867
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Sytuacja wyglada nastepujaco:
    Osobka mi droga zapisala sie na rownie drogi kurs jezykowy [j. polski].
    Po pierwszej lekcji [dzisiaj] osobka stwierdzila, ze kurs jest prowadzony
    przez amatora kompletnie nie przygotowanego do uczenia, bez jakiegokolwiek
    planu pracy, co moge potwierdzic widzac bledy w notatkach spowodowane
    nieumiejetnoscia przekazania wiedzy ["dlon" to "wrist" bo "mowa ciala"
    ticzerki
    ewidentnie wskazywala na nadgarstek - /chwycila nadgarstek/]. Problemy
    tez stwarza ujecei regul gramatycznych w karby. Miast ograniczyc sie do
    stwierdzen "tak juz jest" [klasyka w szkolach jezykowych], babka zaczyna sie
    platac w tlumaczeniu, konfundujac wszystkich bez wyjatku. Pojawiaja sie
    wyjatki,
    wyjatki od wyjatkow i w efekcie metlik w glowie. Komunikacja odbywa sie w
    jezyku angielskim, jednak osoba, ktora wystepuje w roli nauczyciela,
    jezykiem
    tym posluguje sie niewykle mizernie [100x gorzej ode mnie, samouka z
    paskudnym
    akcentem i notorycznym brakiem vocabulary :)]
    Doswiadczenia na innych kursach jezykowych [np. Alliance Francaise], moich i
    osobki
    jawnie swiadcza o tym, ze mamy do czynienia z fuszerka i proba wyludzenia
    kasy.

    Osobka chce z kursu zrezygnowac. Niestety, alea iacta est i kasa jest juz w
    kasie,
    tyle ze szkolki owej nieprofesjonalnej. Chcemy czesc kasy odzyskac z racji
    tego,
    ze osoba poszla dzisiaj na pierwsza z 20 lekcji i na wiecej isc nie
    zamierza, bo
    usluga(?) nie jest w jej opinii wykonana nalezycie. Zamierzamy zatem
    zaplacic
    maksymalnie za te jedna lekcje. Czy mamy szanse? Domyslam sie, ze tak.

    Odwiedzilem www.federacja-konsumentow.org.pl, ale tam sa przyklady dot.
    zle polozonych kafelek, uszkodzonego czajnika itp., a tu chyba mamy do
    czynienia
    z czyms innym [ale wciaz usluga?]?

    Z gory bede wdzieczny za jakakolwiek pomoc jak sie do tego zabrac
    Pozdr.
    Adam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1