  • 11. Data: 2004-03-16 13:50:16
    Temat: Re: Jak zabezpieczyc depozyt przed otworzeniem??
    Od: "Pierre" <U...@f...onet.pl>

    Jest to normalna procedura w wielu firmach programistycznych, ale depozyt
    składa się u notariusza i wtedy nie ma problemu.

  • 12. Data: 2004-03-16 13:54:16
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "Bartlomiej" <B...@S...poczta.onet.pl> wrote
    > z egzemplarzy ma zostac natychmiast otworzony i sprawdzony pod wzgledem
    > zawartosci (przez to wszelkie pomysly z kombinacjami z zawartoscia
    > odpadaja) po czym zniszczony- drugi trafia do sejfu.

    Mala uwaga:
    gdzie bedzie to sprawdzane?
    jak na ich sprzecie to to jest idealny moment, zeby przy okazji sprawdzania
    zostala kopia wszystkich danych na kompie...
    Uwazaj na to

    Janusz

  • 13. Data: 2004-03-17 08:52:34
    Od: "Bartlomiej" <B...@S...poczta.onet.pl>

    Dziekuje wszystkim za zainteresowanie- skonczylo sie na "bezpiecznych"
    kopertach + "bezpiecznych" naklejkach na CD (polecanych przez Mario) .
    Otworzyc sie tego bez naruszania nie da, podrobic kopert/nalepek (unikalne
    numery) tez, takze to mam nadzieje zamyka problem.
    Pozdrawiam.
    BartlomiejD

  • 14. Data: 2004-03-17 21:28:12
    Od: "Mario" <bosmann WYTNIJ TO@poczta.fm>