  • Data: 2004-03-15 17:47:57
    Temat: Jak zabezpieczyc depozyt przed otworzeniem??
    Od: "Bartlomiej" <B...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Sprawa o tyle malo spotykana co i powazna dla mnie: opisowo: Niewielka Firma
    A wykonala dla duzej Firmy B program, licencja obejmuje jednak tylko
    uzytkowanie programu a nie kod zrodlowy. Firma B, jako dodatkowego
    zabezpieczenia, domaga sie zdeponowania w JEJ sejfie kodow zrodlowych
    wspomnianego programu. Kody zrodlowe maja zostac zdeponowane na nosniku CD,
    z dowolnymi zabezpieczeniami fizycznymi- zalakowana koperta itp.- z
    mozliwoscia otworzenia przez Firme B TYLKO w przypadku likwidacji Firmy A (z
    tego wzgledu zadnych zabezpieczen softwarowych na CD); jedynym przywilejem
    Firmy A jest mozliwosc okresowego sprawdzania zabezpieczen na plycie- moje
    pytanie do Was: jak mozliwie najlepiej zabezpieczyc plyte przed mozliwym
    nielegalnym otworzeniem ??
    Dodam ze Firma B niestety nie jest godna zaufania i istnieje bardzo duze
    prawdopodobienstwo ze beda starali sie dostac do CD omijajac wszelkie
    zabezpieczenia. Dodam jeszcze ze forma depozytu (CD w sejfie Firmy B) jest
    juz przesadzona takze nad tym nie ma co dyskutowac..
    Bede wdzieczny za wszelkie porady.
    Pozdrawiam
    BartlomiejD