  • 21. Data: 2007-11-02 18:28:46
    Temat: Re: Jak wystąpić z nauczania żydowskiej religii - wzór
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:fgf5g3$22o7$1@opal.icpnet.pl...
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To podaj deklu imiona moich dzieci. Dla ułatwienia dodam, że mam ich
    > dwoje.
    > Odpowiedzialna matka wiedząc o twoich poczynaniach powinna wystąpić o
    > odebranie ci praw rodzicielskich.
    >

    > --
    > Pzdr
    > Leszek
    > GG1631219
    > "Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam"

    Uważaj, bo zboczeniec mieszka na twojej ulicy i nie będzie szukał ofiary po
    imieniu, często setki kilometrów od swojej siedziby zamieszkałej, hakując
    twojego gg. Jak twoich dzieci nie upilnujesz, to się ze swoją żoną nawzajem
    pozabijacie. Tylko się nie zesraj ze strachu.

    boukun

  • 22. Data: 2007-11-02 18:37:22
    Temat: Re: Jak wyst?pić z nauczania żydowskiej religii - wzór
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]
    > hakując twojego gg. Jak twoich dzieci nie upilnujesz, to się ze swoją żoną
    > nawzajem pozabijacie. Tylko się nie zesraj ze strachu.

    Jak już wcześniej ustalono, to ty jesteś deklem. A nasrane masz w czasce;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 23. Data: 2007-11-02 18:44:32
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jak już wcześniej ustalono, to ty jesteś deklem. A nasrane masz w
    > czasce;)))

    Kto niby ustalił, chory anonim Nostradamus? Biegła psycholog i psychiatrzy
    ustalili, że jestem ponadprzeciętny umysłowo, a anonim może być zawsze
    traktowany jak umysłowo chory, bo nie ma osobowosci prawnej.

    boukun

  • 24. Data: 2007-11-02 19:07:46
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Kto niby ustalił, chory anonim Nostradamus? Biegła psycholog i psychiatrzy
    > ustalili, że jestem ponadprzeciętny umysłowo,

    Zwykli użytkownicy sieci nie poptrzebują żadnych ustaleń.
    To żeś dekiel, wiedzą prakjtycznie wszyscy ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 25. Data: 2007-11-02 19:21:15
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Zwykli użytkownicy sieci nie poptrzebują żadnych ustaleń.
    > To żeś dekiel, wiedzą prakjtycznie wszyscy ;)))

    A kto to jest "zwykły" użytkownik sieci, anonimy? Czyli praktycznie wszyscy
    umysłowo chorzy (wymóżdżeni), agenci bezpieki i potrzebujący schlebiać
    innym.

    boukun

  • 26. Data: 2007-11-02 20:06:42
    Od: "Andrzej Rosnowski" <andrzej.rosnowski[nospamku]@onet.eu>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    Bokun, nie wiedziałem, że jeszcze żyjesz.

    Coś zmądrzałeś?

    AR

  • 27. Data: 2007-11-03 00:46:09
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Rosnowski" <andrzej.rosnowski[nospamku]@onet.eu> napisał
    w wiadomości news:fgg00n$p07$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bokun, nie wiedziałem, że jeszcze żyjesz.
    >
    > Coś zmądrzałeś?
    >
    > AR

    A ja nie wiedziałem, że ty jeszcze żyjesz. Zawsze mi się kojarzyłeś z Lawą.

    boukun

  • 28. Data: 2007-11-03 11:44:37
    Od: "Andrzej Rosnowski" <andrzej.rosnowski[nospamku]@onet.eu>

    > A ja nie wiedziałem, że ty jeszcze żyjesz. Zawsze mi się kojarzyłeś z
    > Lawą.

    Także żyję:-) Kupa czasu upłynęła.... 5 lat?

    AR

  • 29. Data: 2007-11-03 19:41:59
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Rosnowski" <andrzej.rosnowski[nospamku]@onet.eu> napisał
    w wiadomości news:fghmvc$svm$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Także żyję:-) Kupa czasu upłynęła.... 5 lat?
    >
    > AR

    Tak, od 2002 roku cię nie czytałem. Ale to ciebie nie było 5 lat? Bo ja od
    czasu do czasu daję znać o sobie. Pamiętasz, jak pisałem o roli Petera
    Strausa w filmie o hrabim Roznowskim na pl.soc.polityka, w oparciu o twoje
    nazwisko? Ja mam dobrą pamięć.

    boukun