eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyegzekwować od firmy (w stanie upadłości ) odszkodowanie? › Jak wyegzekwować od firmy (w stanie upadłości ) odszkodowanie?
  • Data: 2003-05-24 14:53:27
    Temat: Jak wyegzekwować od firmy (w stanie upadłości ) odszkodowanie?
    Od: "Piotr" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczy .
    Posiadam wyrok Sądu z klauzulą wykonalności z tytułu odszkodowania (byłem
    zatrudniony w firmie sp. z o.o. która obecnie jest w trakcie
    przeprowadzania procedury upadłościowej). Przesłałem wszelkie wymagane
    dokumenty do syndyka. Od tej pory minęły już ponad 3 miesiące i nie mam
    żadnych informacji o przeprowadzanych czynnościach . Jestem precież stroną w
    prowadzonym postępowaniu !!! Dlatego obawiam się , że nie wystarczy środków
    na wypłatę dla mnie. Co powinienem w tej sytuacji zrobić aby uzyskać wypłatę
    moich pieniędzy od syndyka, byłego prezesa zarządu lub członków tegoż
    zarządu ? Od kogo mogę jeszcze dochodzić ich wypłacenia i ewentualnie w
    jaki sposób? Dodam jeszcze , że nie chodzi o drobne !!!
    Pozdrawiam PIT