  • Date: Sat, 28 Oct 2006 20:39:19 +0200
    From: Bartosz Brzozowski <"chive at world.pl">
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak wyegzekwować drogę konieczną?

    Co mogę zrobić, żeby wyegzekwować możliwość dojazdu drogą konieczną,
    zapisaną w KW. Sąsiad złośliwie postawił mi blaszany kontener, tak żeby
    mi zagrodzić dojazd, oraz parkuje obok samochód.
    Policja twierdzi że jest bezsilna, bo to nie jest droga publiczna.
    Czy mam złożyć do sądu wniosek o ukaranie? Jak długo trwa taki proces i
    czy są możliwe jakieś przyspieszone procedury?

    Dzięki za pomoc
    --
    Bartek