  • Data: 2012-02-20 09:59:21
    Temat: Jak uniknąć kosztów spisu inwentarza przez komornika
    Od: "Janusz" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem umówiony z notariuszem na podpisanie aktu dziedziczenia. Planuję
    przyjąć spadek z dobrodziejstwem inwentarza. (Dziedziczę spółdzielcze
    własnościowe prawo do lokalu.)
    Czy notariusz (lub sąd po zarejestrowaniu aktu dziedziczenia) może
    nakazać komornikowi sporządzenie spisu inwentarza?
    Chodzi mi o to, abym zabezpieczył się przed ewentualnymi długami, ale nie
    chcę ponosić kosztów sporządzenia spisu.