  • Data: 2012-04-12 18:38:33
    Temat: Re: Jak unikn?? koszt?w spisu inwenta
    Od: "lysy05" <milcia1987@WYTNIJ_TOop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam!
    posiadam podobną sytuacje . chciała bym pyrzyjąc spadek z dobrodziejstwem . sprawa
    wygląda tak że zmarły zostawił długi do natychmiastowego uregulowania typu woda prąd
    i podatek ( koszt wszystkiego to ok 3000 i jak nie więcej bo bez odsetek karnych
    oraz ponaglenia komornicze które wygrzebaliśmy z dna szafy). ze względu na to że
    mieszkaliśmy (i mieszkamy nadal)ze zmarłym przychodzą do nas o natychmiatowa
    spłate(mimo że nie wiedzieliśmy o zadłużeniach ale to raczej mało kogo obchodzi )
    .zakładamy sprawe o nabycie spadku jest mama i rodzeństwo , ja chce przyjąc z
    dobrodziejstwem jak już wspomniałam i faktem że opłacam rachunki bierzące czy jest
    możliwość uniknięcia zapłaty za spis tytułem uregulowania zaległości zmarłego i
    trudną sytuacją materialną rodziny?