  • Data: 2002-07-11 14:05:24
    Temat: Jak to rozwiazac ?
    Od: "Rudy" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Problem mój jest następujący:
    Dokładnie 57 dni temu zakupiłem w pewnej firmie usługę na dostęp do
    Internetu.
    Usługę ta firma miała uruchomić w przeciągu 14 dni. Do dnia dzisiejszego
    usługa
    jest nadal nieaktywna. Firma ta co chwile wymysla nowe przeszkody aby usluge
    uruchomic.
    Sprawa jest o tyle ciekawa że do tej pory zapłacilem im za wszystko, prawie
    6000 zl.
    Co teraz powinienem zrobić ?, Czy napisać do nich pismo z prośbą rezygnacje
    z uslugi
    i poprosic o zwrot poniesionych kosztów ?
    Czy sprawą zainteresować sąd lub policję.
    Nie jestem zbyt zorientowany jak to prawnie wszystko zalatwić stąd ten post.
    Odpowiedz moze byc na priv.
    Rudy