  • Data: 2002-07-11 21:29:03
    Temat: Re: Jak to rozwiazac ?
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rudy wrote:

    > post.

    > gdy
    > W umowie jest tylko ze firma zapewnia wdrozenie uslugi w ciagu 14 dni.
    > Potem sa rozne punkty ale odnosza sie one do juz dzialajacej uslugi.
    > Co do kosztow to abonament za 6 miesiecy z gory i zdalna konfiguracja
    > serwera.

    Pisales mi na privat ze to jest internet satelitarny, chyba dwustronny ?
    Ale nadal nie rozumiem czemu zaplaciles z gory za 6 miesiecy, gdy takiej
    potrzeby nie bylo.
    Poza tym co ma do tego zdalna konfiguracja serwera.

    Wykupiles przeciez lacze do internetu i co tam postawisz to twoja
    sprawa, a czemu ktos ma ci to konfigurowac ?
    Zdalna konfiguracja to rozumiem ze to serwer wirtualny na serwerze
    providera a nie u ciebie.
    Po co to brales, gdy chciales samo lacze ?

    I najlepiej podaj adres www providera to zapoznamy sie z oferta i
    tekstem umowy i warunkami technicznymi instalacji.

    > Osobiscie to troche daleko,
    > a w pismie co mam napisac i czy kopie pisma przeslac jeszcze do kogos ?

    Nadal nie rozumiem czemu zaplaciles za cos z gory.
    TPSA najpierw instaluje internet a potem kasuje
    i chyba robia tak wszyscy providerzy.

    Jacek

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).