  • Data: 2007-09-12 08:10:29
    Temat: Jak to potraktowac? [firma windykacyjna]
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Sprawa wyglada tak: poprzez jakies zaszlosci mam nieprzyjemnosc kontaktu
    z firma windykacyjna. Nie jest istotne co i jak.
    Ostatnio laskawie mnie poinformowali telefonicznie, ze "wysylaja do
    miajsca zamieszkania inspektorow, ktorzy zalatwia sprawe po swojemu, a
    sa bardzo skuteczni"
    Grzecznie acz stanowczo powiedzialem, zgodnie z prawda, ze pod adresem
    zameldowania nie mieszkam od 93 roku, a mieszka tam moja mama. Jesli
    beda ja niepokoic, to spotkamy sie w sadzie.
    Niestety nie moge tam byc, bo bym sobie z nimi poradzil, ale musze wydac
    instrukcje mojej mamie.
    Jak rozumiem i domyslam sie nie ma ona zadnego obowiazku wpuszczania
    obcych ludzi. Obawiam sie jednak, ze "inspektorzy" beda bardzo
    natarczywi i beda robili jakies szopki wsrod sasiadow.

    Pyt.1 czy stwierdzenie "zalatwia sprawe po swojemu, a sa bardzo
    skuteczni" moze podpadac pod grozbe?

    Pyt.2 Jak daleko moga sie posunac w swych dzialaniach tzw. "inspektorzy"?

    Pyt.3 Czy lazenie po sasiadach i opowiadanie im, ze mam dlug nie lamie w
    jakis sposob prawa?

    Prosze nie moralizowac z cyklu jak sie ma dlug, to sie go splaca, bo
    nieznane sa Wam okolicznosci.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm