  • 31. Data: 2004-08-24 18:40:11
    Temat: Re: [OT]Re: Jak to jest z szyfrowaniem?
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Artur Ch. napisał(a):

    > A co wspólnego ma czyszczenie swapu z historią:

    Tak jak mowilem, znacznie przecenilem mozliwosci tego wpisu :) Ogolnie
    rzecz biorac przydalby sie w Windowsie troche bardziej funkcjonalny i
    "grywalny" ten edytor rejestru...

    A wiec reasumujac - przy reboocie plik pagefile.sys jest czyszczony tak
    jak to ma miejsce w przypadku pamieci RAM?

    > Na Twoje problemy - http://steganos.com/

    hm... prawde mowiac niezbyt rozumiem - mam kupowac jakis program ktory
    bedzie robil to samo co ja tyle ze automatycznie?

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 32. Data: 2004-08-24 20:45:28
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2004 20:40:11 +0200, Drwal naskrobał(a):

    > A wiec reasumujac - przy reboocie plik pagefile.sys jest czyszczony tak
    > jak to ma miejsce w przypadku pamieci RAM?

    NTG jakbyś nie zauważył - a poza tym ustaw plik wymiany na tymczasowy i
    bedzie czyszczony (aczkolwiek chyba przy starcie a nie zamykaniu).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 33. Data: 2004-08-25 14:25:52
    Temat: Re: Jak to jest z szyfrowaniem?
    Od: Marek Chmielewski <p...@o...pl>

    Użytkownik jureq napisał:

    > A jeśli w tym czasie twój system uzna, że brakuje mu pamięci RAM to
    > zrzuci fragment RAM z tym co odszyfrowałeś do swap file, gdzie jeszcze
    > długo będzie możliwe do odytania. Wiem, że wiele bezpłatnych i płatnych
    > programów szyfrujących nie zwraca na takie szczegóły uwagi. I dlatego
    > nie nadają się do stosowania tam gdzie tajemnica jest naprawdę
    > potrzebna.

    Partycje/plik swap można także zaszyfrować.

    --
    |__ |\ | | | |__ |__| ender [małpa] mch (kropka) one (kropka) pl