  • Data: 2008-03-18 12:52:57
    Temat: Jak to jest?
    Od: "Wawrzek" <j...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Padłem ofiarą oszustwa inernetowego.Zgłosiłem to na Policji w swoim
    mieście.Policjant zajmujacy sie moim zgłoszeniem poinformował mnie,ze gość
    ,który mnie oszukał, jest notowany, za podobne wielokrotne
    oszustwa.Powiedział mi,ze szansa odzyskania pieniędzy jest minimalna,bo jest
    to facet na "garnuszku " rodziców.Nie rozumię naszego prawa.Przestępstwo to
    jest scigane z urzędu.Dlaczego gość,którego adres jest znany, nie zostanie
    zatrzymany i skazany?Co do diabła jest z ta nasza "sprawiedliwością"?