eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak sprzedać mieszkanie dostając 50% gotówki, 50% z kredytu hipotecznego? › Jak sprzedać mieszkanie dostając 50% gotówki, 50% z kredytu hipotecznego?
  • Data: 2007-03-16 16:42:30
    Temat: Jak sprzedać mieszkanie dostając 50% gotówki, 50% z kredytu hipotecznego?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kupujący ode mnie mieszknaie chce 50% ceny zaplacic gotowka, 50% z kredytu
    hipotecznego. Kredyt dostanie dopiero po dostaniu aktu notarialnego oraz
    zaswiadczeniu ze spoldzielni, ze go przyjma na poczet czlonkow oraz nie ma
    zadnych zadluzen w spoldzienii na mieszkaniu.

    50% kwoty dostane u notariusza, a co jak nie dostanie czlowiek tego kredytu lub
    nie bedzie nawet sie o niego staral, to co ja wtedy zrobie? Mozna sie jakos
    przed tym zabezpieczyc?