    From: " Daria" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak sobie poradzic z adwokatem
    Date: Tue, 1 Feb 2005 02:43:34 +0000 (UTC)

    Bardzo prosze o porade bo juz stracilam cierpliwosc. Przeprowadzam sprawe w
    Polsce o uznanie rozwodu orzrczonego w USA gdzie mieszkam. Poniewaz slub
    bralam w Polsce Polski sad musi zatwierdzic rozwod. Wzielam adwokatke i dalam
    jej pelnomocnictwo, ona ograniczyla sie do wyslania papierow z Lublina do
    Warszawskiego sadu pobrala zaliczke i tyle. Podyktowala dwa zdania mojej
    corce jak maja wygladac jeszcze dwa dokumenty ktore ma napisac moj byly maz.
    I teraz, moj byly maz orlem nie jest tak napisal te dokumenty ze Polski
    Konsulat w USA nie chcial ich potwierdzic. Corka moja zadzwonila do adwokatki
    i poprosila ja by napisal takie dwa wzory dokumentow i wyslala do niego
    poczta elektroniczna. To 10 minut roboty ale minelo poltora tygodnia a ona
    jeszcze niczego nie wyslala. Tlumaczy sie glupio bolami korzonkow itd, nie
    kontaktuje sie tez z moja corka ktora ja najela i tez jest
    pelnomocnikiem.Adwokatka ktora powinna pomagac blokuje sprawe. I ja mysle ze
    tak wogole to ona jako moj adwokat powinna sie kontaktowac z moim ex mezem bo
    dla mnie to jest problem. Prosze poradzcie mi co zrobic z ta adwokatka
    chcialabym sie jej pozbyc bo czarno to widze a sprawa jest dziecinnie prosta.
    Jednak gdy wezme kogos innego musze jeszcze raz placic. Zreszta nawet jestem
    gotowa to zrobic tylko sie boje zebym nie trafila podobnie jeszcze raz. Czy
    moge na nia zlozyc zazalenie jesli tak to gdzie w Lublinie? Pozdrawiam Daria