    From: tocash <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak przyspieszyc wydanie DO.
    Date: Tue, 22 Feb 2005 14:17:32 +0100

    Witam,

    Moje pytanie jest nastepujace, co moge zrobic zeby skrocic bardzo dlugi
    czas oczekiwania na dowod osobisty, aktualnie na wyrobie DO czeka sie
    miesiac, przy czym zdarza sie, ze sa juz po 3 tygodniach, mnie jednak to
    nie urzadza bo potrzebuje go troche wczesniej. A wiec, co moge zrobic?
    Napisac oficjalne pismo do W-wy? Moze sa okolicznosci w ktorych traktuje
    sie wniosek priorytetowo, moze moge naklonic kogos o szybsze wyslanie
    mojego DO. A moze inna grupa bedzie bardziej odpowiednia:) Cokolwiek
    wiecie na ten temat, bede wdzieczy ;)

    Pozdrawiam,
    Dawid