  • Data: 2009-05-13 08:06:35
    Temat: Jak prawidłowo rozwiązać umowę najmu ze złodziejami?
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Opis sytuacji:
    Wynająłem mieszkanie osobie, która nie wpłaciła kaucji i nie płaciła
    czynszu. Rachunki udało mi się dostarczyć, ale pomimo późniejszych prób
    kontaktu z mojej strony - nie udało mi się umówić z najemcą /
    wyegzekwować należności.

    Gdy wyłączyła telefon i nie było z nią kontaktu wszedłem do lokalu ze
    świadkiem. Okazało się, że wyprzedała wszystkie sprzęty agd/rtv z
    mieszkania (znalazłem nawet w Internecie ogłoszenia sprzedaży mojego
    sprzętu).

    Natychmiast zmieniłem zamki (nie zwrócono mi wszystkich kluczy, bałem
    się dalszej demolki). Sprawę zgłosiłem na policję.

    Pytanie:
    Co teraz mam zrobić, żeby uniknąć problemów - np. oskarżeń o
    bezpodstawne rozwiązanie umowy? (boję się, że nie uda się udowodnić
    kradzież sprzętu najemcy). W jaki sposób rozwiązać umowę? Oczywiście
    najemca nie odbiera telefonów (pewnie już wyrzucił kartę), listu
    domyślam się, że też nie odbierze. Muszę wysyłać jakieś pisma do niego?
    Proszę o pomoc, porady :(

    --
    eost.