  • 41. Data: 2011-01-01 20:04:16
    Temat: Re: Jak policja kłamie czyli ocena na oko
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@h...com>

    > Uważaj, bo teraz publicznie znieważasz. To jest karalne. Jeśli to
    > przeczytają
    > i są mściwi - możesz mieć problem.

    Skąd pewność, że znieważa ? Może prawdę pisze i dlatego właśnie pisze.

  • 42. Data: 2011-01-01 20:05:25
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@h...com>

    > Moj szkolny kolega jest policjantem i kiedys ( przy wodce ) wyrwalo mu
    > sie,
    > ze
    > nie lezy mu to, iz zrobili go szefem komisariatu, bo akurat wzial kredyt
    > na
    > mieszkanie... Dla niezorientowanych - taki szefo siedzi ciagle za
    > biurkiem
    > i nie pracuje na ulicy a co za tym idzie, nie ma mozliwosci brania
    > lapowek...
    >

    > Żeby ktoś mógł brać, ktoś drugi musi dawać. Twoja żona daje na ulicy?

    Usiłujesz obrazić a dobrze wiadomo, że policjantów można przekupić

  • 43. Data: 2011-01-01 20:07:23
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie, no może policjanci nie umieli przeliczyć i stąd problem. Tak, czy
    > siak to dowód na to, że system jest dobrze pomyślany i eliminuje sam
    > głupotę. Policjant też człowiek i może się pomylić.

    No ale to niech ponosi konsekwencje. Jeśli naruszył prawo to powinien za to
    bardziej odpowiedzieć niż zwykły człowiek. Jakoś system tego nie zapewnia.

  • 44. Data: 2011-01-01 20:22:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No ale to niech ponosi konsekwencje. Jeśli naruszył prawo to powinien za
    > to bardziej odpowiedzieć niż zwykły człowiek. Jakoś system tego nie
    > zapewnia.

    Czemu naruszył prawo? Pomylił się, a sąd to wykrył. Gdzie tu naruszenie
    prawa widzisz?

  • 45. Data: 2011-01-01 21:11:33
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czemu naruszył prawo? Pomylił się, a sąd to wykrył. Gdzie tu naruszenie
    > prawa widzisz?

    Tu ... jechał niebezpiecznie a obwinianie było w ramach zemsty za
    zatrąbienie. To to jest skrajne naruszenie prawa. Nie dość, że jechał
    niebezpiecznie to jeszcze poświadcza nieprawdę dla prywatnej korzyści.

  • 46. Data: 2011-01-01 21:23:24
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@h...com> napisał w wiadomości

    > Żeby ktoś mógł brać, ktoś drugi musi dawać.

    Kiepskie usprawiedliwienie... ten kto daje nie deklarowal, ze bedzie stal
    na strazy prawa i porzadku !

    --
    Picasso

  • 47. Data: 2011-01-01 22:52:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tu ... jechał niebezpiecznie a obwinianie było w ramach zemsty za
    > zatrąbienie. To to jest skrajne naruszenie prawa. Nie dość, że jechał
    > niebezpiecznie to jeszcze poświadcza nieprawdę dla prywatnej korzyści.

    Korzyści prywatnej nie widzę. A reszta jest silnie ocenna i tyle.

  • 48. Data: 2011-01-02 07:08:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Korzyści prywatnej nie widzę.

    Boś polucjant, czyli głupi z natury.

  • 49. Data: 2011-01-02 10:13:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wiadomości news:ifob94$ls7$1@inews.gazeta.pl...

    > Boś polucjant, czyli głupi z natury.

    Krynico mądrości! Zatem Ty wskaż tę korzyść.

  • 50. Data: 2011-01-02 10:54:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Krynico mądrości! Zatem Ty wskaż tę korzyść.

    Dokonanie zemsty.
    Satysfakcja tym spowodowana.
    Korzyść jak najbardziej, oczywiście niematerialna.