  • Data: 2003-06-04 20:25:29
    Temat: Jak pilnowac najlepiej platnosci??
    Od: "Rider" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczow,

    Chcialbym serdecznie i calkowicie powaznie prosic o porade, jak najlepiej
    zabezpieczyc sie przed duznikami, itp...

    Zamierzam ruszyc z produkcja opakowan foliowych i tekturowych...Niestety
    slyszalem, ze dluznicy i sama kwestia platnosci jest zmora tej branzy (ale
    cos mi sie wydaje, ze nie tylko tej...). A jednak znam firmy, ktore bardzo
    dobrze prosperuja ale tez inne, ktore upadly. Oczywiscie z powodu
    dluznikow!
    Jak sie przed tym obrojnic. Ostatnio rozmawialem z jednym handlowcem duzej
    firmy i mowil, ze u nich jest dzial prawnikow, ktory pilnuje tych spraw,
    ubezpieczaja sie rowniez w HERMESIE, do tego maja umowe z jakas firma
    windykacyjna...Ale ja bede zaczynam i na takie srodki ostroznosci nie bedzie
    mnie stac. Co moge zrobic, jak mam tego dopilnowac zeby nie pojsc z
    torbami???

    Moze ta ustawa o umieszczaniu dluznikow na jakis listach cos zmieni ale
    kiedy to bedzie i czy to w ogole cos da w tym kraju, w ktorym, obraca sie
    tylko wirtualnymi pieniedzy a gotowki to nie widza cale lancuchy
    posrednikow...?:((

    pozdrawiam i licze na porade,

    Rafal