  • 41. Data: 2010-07-07 10:59:19
    Temat: Re: Jak odzyskać pieniądze za faktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-07-2010 11:14, Zbynek Ltd. pisze:

    > I wystarczyło tylko grzeczne przypomnienie od dostawcy bym
    > natychmiast nadrobił zaległości.

    Czyli należysz do rosnącej grupy osób, które nie kupują od Johnsona.
    Witaj w klubie.

    Miło tu, prawda? Ludzie jacyś tacy wyrzumiali, zadzownią, przypomną
    zanim napisza pozew. Nie traktują od razu jak złodzieja i oszusta,
    zrozumieją, że człowiek bywa omylny albo roztargniony.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 42. Data: 2010-07-07 11:48:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maddy pisze:

    >>> 5,65 - list polecony ZPO. Dodaj koszt koperty i papieru - 7 zł? Nie

    > A sprawa oddana do sądu wywołuje u Ciebie przypływ błogostanu?

    Są różne dewiacje ;->

  • 43. Data: 2010-07-07 13:32:29
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    No właśnie. Tak mam w rozumku zakodowane, że 3 wezwania: pierwsze, powtórne
    i ostateczne-przedsądowe. Miałem ostatnio przygodę z dłużnikiem i firma
    windykacyjna stwierdziła, że jest to bardzo ok.
    To ile Twoim zdaniem pisać takich wezwań? Jedno wystarczy?
    Jacek

  • 44. Data: 2010-07-07 19:43:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maddy pisze:

    > Jesteś niezwykłym człowiekiem.

    Z tym się zgodzę. A reszta jest nudna.

    --
    @2009 Johnson

  • 45. Data: 2010-07-07 19:46:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Ciebie własna matka chyba pobiła, bo bredzisz jak potłuczony.

    NO widzisz, zaskoczyłeś mnie, bo o takim związku przyczynowo-skutkowym
    nie słyszałem.
    Przypomniało mi sie to nie byli kontrolerzy tylko ochrona.

    --
    @2009 Johnson

  • 46. Data: 2010-07-08 19:50:17
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    _nie wolno ci zabrac twojego towaru z jego firmy_ chyba ze sam ci wyda.
    ale nie mozesz ot tak wejsc i sobie wziac

    tak jak pisalui - wysylaj wezwania do zaplaty , po trzech wezwaniach w tym
    jednym przedsadowym zloz pozew do sadu na formularzu. wtedy wchodzi komornik
    i masz duze szane na odzyskanie kasy jak firma dziala.

    w mom przypadku bylo podobnie - ok 12-14kpln fra, polowa zaplacona, druga
    nie. po 6 miesiacach ugoda i wzialem zaplate w naturze (m.in. sprzedane
    urzadzenia po cenie skupu a nie cenie fakturowej - towar uzywany) plus
    jakies elementy wyposazenia firmy jakie uznalem za przydatne.

    Czasami naprawde wystarczy porozmawiac - ale jak cie unika to co innego.
    Mialem inego dluznika, niecale 10kpln zaleglosci za uslugi. mial dolek
    finansowy bo kryzys w niego uderzyl bezposrednio.
    Obslugilwame go dalej, nie wystawialem faktur ani wezwan do zaplaty poza
    informacyjnymi (zeby wiedzial ile i za co jeszcze wisi).
    po roku ciągania się z nim zaczal stawac ponownie na nogi, reguluje
    zaleglosci i zaczal spowrotem brac nowe zamowienia. zyskalem wywazonym
    podejsciem lojalnego klienta.

    w twoim przypadku raczej wezwania i sąd - co innego jak chce rozmawiac a co
    inego jak robi z ciebie idiote.

    sir

  • 47. Data: 2010-07-09 05:38:54
    Od: goldi <m...@g...com>

    On 8 Lip, 21:50, Michał Gut <m...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    > podejsciem lojalnego klienta.
    >
    > w twoim przypadku raczej wezwania i sąd - co innego jak chce rozmawiac a co

    Dlaczego trzy wezwania ? Jedno nie wystarczy ?

  • 48. Data: 2010-07-09 13:57:09
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    http://mojafirma.infor.pl/poradniki/425,2416,8,.html

    http://mojafirma.infor.pl/poradniki/425,2416,Jak-uzy
    skac-nakaz-zaplaty.html

    www.gazetaprawna.pl/encyklopedia/prawo/hasla/333874,
    nakazowe_postepowanie.html

    www.rp.pl/artykul/91696_Jak_na_podstawie_faktury_VAT
    _bez_podpisu_uzyskac_nakaz
    _zaplaty__.html

  • 49. Data: 2010-07-09 15:58:13
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Chyba zostałem Twoim fanem. :)

  • 50. Data: 2010-07-09 19:20:53
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    Dlaczego trzy wezwania ? Jedno nie wystarczy ?

    1)akurat mam tak w programie ustaione ze trzecie przedsadowe i z automatu mi
    drukuje odpowiednia tresc
    2)masz namacalny dowod ze wzywales wielokrotnie do zaplaty
    3)jedno w zasadzie wystaeczy ale 3 zignorowane wezwania inaczej wygladaja
    dla sadu jak mniemam