eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak najkorzystniej przekazac mieszkanie - Darowizna, sprzedaz, testament ?!?! › Jak najkorzystniej przekazac mieszkanie - Darowizna, sprzedaz, testament ?!?!
  • Data: 2007-12-15 22:46:07
    Temat: Jak najkorzystniej przekazac mieszkanie - Darowizna, sprzedaz, testament ?!?!
    Od: P...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam 14 stycznia moja ciocia (siostra mojego dziadka od strony mamy,
    ciocia nie ma dzieci, jej maz nie zyje) ma wizyte u notariusza i
    wykupuje mieszkanie na wlasnosc (mieszka w bloku) koszt 700 zl,
    bodajze obejmie ja ta nowa ustawa o mieszkaniach spoldzielczych do
    wykupu za "grosze" ( jesli to wazne to dowiem sie na 100 % na jakich
    zasadach ona to wykupuje i jakie to mieszkanie jest czy spoldzielcze,
    adm itp itd ) i sprawa wyglada tak ze chce je przepisac na wlasnosc na
    mnie najlepiej jeszcze przed jej smiercia zebym byl prawnie
    wlascicielem bez mozliwosci wycofanie sie z tej umowy przez nia i
    pytanie jak to najkorzystniej zrobic (czytaj najmniej zaplacic ;> )
    darowizna? sprzedac? testament? .. zaznaczam ze ciocia bedzie tam
    mieszkac do konca zycia.

    Dziekuje za pomoc i jesli potrzebujecie wiecej szczegolow to prosze
    napisac w poscie a postaram sie je umiescic i to jest 1 sprawa.