eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak najkorzystniej przekazac mieszkanie - Darowizna, sprzedaz, testament ?!?! › Re: Jak najkorzystniej przekazac mieszkanie - Darowizna, sprzedaz, testament ?!?!
  • Data: 2007-12-17 17:45:38
    Temat: Re: Jak najkorzystniej przekazac mieszkanie - Darowizna, sprzedaz, testament ?!?!
    Od: P...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Gru, 22:29, "William" <n...@m...mnie.pl> wrote:
    > Najpewniej to kupno mieszkania od cioci, najtaniej testament (ale najmniej
    > pewnie). Darowizna z dożywociem pośrodku.

    Ehh czy moze ktos konkretnie odpowiedziec ? ile to bedie kosztowac i
    co to znaczy "posrodku" Willam prosze o wiecej szczegolow ( probuje
    sie dowiedziec ile potrzebuje na to pieniedzy ). jesli ktos moze
    opisac jak to bedzie wygladac gdy testament, darowizna , sprzedaz ,
    ile mniej wiecej kosztuje i jak pewne jest ze bedzie to moje
    mieszkanie cyz ciocia moze wycofac/ lub nie

    dziekuje