  • 131. Data: 2011-11-27 11:46:06
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 26 Nov 2011 17:42:24 +0200, januszek napisał(a):

    > Jeśli jednak pytasz o moją
    > opinię to odpowiem, że moim zdaniem taki płód, bez układu nerwowego nie
    > może być traktowany tak jak samodzielnie (biologicznie)
    > funkcjonujący człowiek.

    Ale ten plod nie zna Twojej opinii i funkcjonuje samodzielnie w znacznie
    wiekszym stopniu niz noworodek.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 132. Data: 2011-11-27 11:52:03
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 12:45:29 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Skoro tak dobrze funkcjonuje samodzielnie, wymontowanie go ze
    > standardowego miejsca pobytu i "puszczenie wolno" nie powinno mu zaszkodzić.

    Tobie tez nie powinno zaszkodzic wymontowanie ze standardowego miejsca
    pobytu i umieszczenie 5m pod woda. No chyba, ze nie funkcjonujesz
    samodzielnie.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 133. Data: 2011-11-27 11:57:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Tu nie ma zadnych przenosni ani analogii. Na przyklad noworodek nie jest w
    > stanie samodzielnie sie odzywiac, a w okresie plodowym sobie z tym radzi.

    Nie. Aby płód mógł być odżywiany potrzebne jest łożysko (pytanie: czy wg
    to część płodu czy orgnanizmu matki?). To jednak zaczyna działać ok 12
    tygodnia. Krótko mówiąc znowu zabłądziłeś.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 134. Data: 2011-11-27 12:47:52
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

  • 135. Data: 2011-11-27 13:10:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.11.2011 12:52, KRZYZAK pisze:

    > Tobie tez nie powinno zaszkodzic wymontowanie ze standardowego miejsca
    > pobytu i umieszczenie 5m pod woda. No chyba, ze nie funkcjonujesz
    > samodzielnie.

    Ach, ale to będzie drastyczna zmiana środowiska - ja pisałem o
    puszczeniu wolno do analogicznego środowiska: roztwór wodny o
    odpowiedniej temperaturze. Tylko bez żadnych zewnętrznych systemów
    podtrzymywania życia, które wg. ciebie są zbędne.

  • 136. Data: 2011-11-27 13:10:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.11.2011 13:47, KRZYZAK pisze:

    > Tu nie ma zadnych przenosni ani analogii. Na przyklad noworodek nie jest w
    > stanie samodzielnie sie odzywiac, a w okresie plodowym sobie z tym radzi.

    Nie, nie radzi, ignorancie.

  • 137. Data: 2011-11-27 15:27:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > No i sobie je plod wytwarza i sie odzywia.

    W 6 tygodniu?

    > Wczesniej wystarcza mu sam trofoblast.

    I trwałe połączenie z samicą.

    j.

  • 138. Data: 2011-11-27 16:18:48
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 27 Nov 2011 13:57:24 +0200, januszek napisał(a):

    > Nie. Aby płód mógł być odżywiany potrzebne jest łożysko

    No i sobie je plod wytwarza i sie odzywia. Wczesniej wystarcza mu sam
    trofoblast.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 139. Data: 2011-11-27 16:21:03
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 14:10:22 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tylko bez żadnych zewnętrznych systemów
    > podtrzymywania życia, które wg. ciebie są zbędne.

    Jakich systemow podtrzymywania zycia?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 140. Data: 2011-11-27 16:43:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.11.2011 17:21, KRZYZAK pisze:

    > Jakich systemow podtrzymywania zycia?

    Tych, bez których nie przeżyje na tyle długo, by zacząć tworzyć mózg.