  • 121. Data: 2011-11-26 13:56:26
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 26 Nov 2011 14:38:42 +0200, januszek napisał(a):

    > Ciągle błądzisz. Pisałeś o *utracie* świadomości.

    Owszem. I w tej chwili mamy dokladnie taka sama sytuacje - w obydwu
    przypadkach brak swiadomosci. Skoro mozna zabic plod bez swiadomosci, to
    mozna tez zabic doroslego bez swiadomosci. Bo do czego potrzebny organizm
    bez swiadomosci? Nie mysli, nie czuje...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 122. Data: 2011-11-26 14:04:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Skoro nie chodzi o swiadomosc, to wracamy do punktu wyjscia.
    > Dlaczego akurat uklad nerwowy, a nie pokarmowy, albo krwionosny?

    To jest związne z obecnie obowiązującą definicją śmierci człowieka.
    Ty odnosisz się najwyraźniej do średniowiecza kiedy liczył się ostatni
    oddech a potem uderzenie serca...

    > Co do trupa, to znasz jakis udokumentowany przypadek trupa, ktory po 1,5
    > roku zaczyna chodzic i mowic?

    Resident Evil? ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 123. Data: 2011-11-26 14:35:12
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

  • 124. Data: 2011-11-26 15:38:38
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 26 Nov 2011 16:04:52 +0200, januszek napisał(a):

    > To jest związne z obecnie obowiązującą definicją śmierci człowieka.

    Znaczy plod bez rozwinietego ukladu nerwowego jest ,zgodnie z obecnie
    obowiazujaca definicja, martwy?
    Moglbys podac zrodlo?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 125. Data: 2011-11-26 15:42:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Znaczy plod bez rozwinietego ukladu nerwowego jest ,zgodnie z obecnie
    > obowiazujaca definicja, martwy?
    > Moglbys podac zrodlo?

    Nic takiego nie napisałem. Znowu lcd-klapki? Jeśli jednak pytasz o moją
    opinię to odpowiem, że moim zdaniem taki płód, bez układu nerwowego nie
    może być traktowany tak jak samodzielnie (biologicznie)
    funkcjonujący człowiek.

    j.

  • 126. Data: 2011-11-26 17:51:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.11.2011 15:35, KRZYZAK pisze:

    > Skoro nie chodzi o swiadomosc, to wracamy do punktu wyjscia.
    > Dlaczego akurat uklad nerwowy, a nie pokarmowy, albo krwionosny?

    Cóż, skoro ty myślisz żołądkiem, to dalsza dyskusja nie ma sensu...

  • 127. Data: 2011-11-26 17:53:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.11.2011 15:35, KRZYZAK pisze:

    > Co do trupa, to znasz jakis udokumentowany przypadek trupa, ktory po 1,5
    > roku zaczyna chodzic i mowic?

    Zostawisz go luzem, to rozejdzie się na kilka stron znacznie szybciej.

    No, rozpełznie, ale skoro wg. ciebie nie mózg czyni człowieka, to takie
    rozpełzające się zwłoki to nadal człowiek.

  • 128. Data: 2011-11-26 17:54:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.11.2011 14:38, KRZYZAK pisze:

    > Ale ja nic nie pisalem o procesie, ktory doprowadza do braku swiadomosci,
    > tylko o jej istnieniu w danej chwili. W obu przypadkach tej swiadomosci nie
    > ma. Nie jest wazne z jakiego powodu.
    > A skoro nie ma swiadomosci, to taki organizm nie jest czlowiekiem, prawda?

    Uparcie mylisz chwilowe wyłączenie czy wręcz ukrycie ze zniszczeniem lub
    w ogóle nieistnieniem.

  • 129. Data: 2011-11-27 11:18:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Ale ten plod nie zna Twojej opinii i funkcjonuje samodzielnie w znacznie
    > wiekszym stopniu niz noworodek.

    Nie wiem co chciałeś powyższym wyraźić. Nie rozumiem stwierdzenia z
    drugiego zdania - możesz wyjaśnić co masz na myśli? Bez uciekania w
    idiotyczne analogie wzięte, jak to się trywialnie mówi: z dupy.

    j.

  • 130. Data: 2011-11-27 11:45:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.11.2011 12:46, KRZYZAK pisze:

    > Ale ten plod nie zna Twojej opinii i funkcjonuje samodzielnie w znacznie
    > wiekszym stopniu niz noworodek.

    Skoro tak dobrze funkcjonuje samodzielnie, wymontowanie go ze
    standardowego miejsca pobytu i "puszczenie wolno" nie powinno mu zaszkodzić.