  • Data: 2007-07-15 18:29:52
    Temat: Jak egzekwować cenę za nabyty towar ?
    Od: "Slawek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zakupiłem towar w sklepie internetowym, otrzymałem potwierdzenie z ceną i
    numerem konta. Wpłaciłem kasę, otrzymałem potwierdzenie wpłaty i info o
    realizacji zamówienia. Odczekałem dwa dni i zaniepokojony poprosiłem o
    informację kiedy towar dotrze, gdyż miło byc wysłane kurierem. W odpowiedzi
    otrzymałem info, że sklep pomylił się z ceną i wystawił cenę zakupu przez
    nich. W ramach przeprosin proponują mi zakup za cenę wyższą. Nie chcę się
    godzić i zatem mam pytanie gdzie zgłosić taki fakt ? To jakieś zagrywki
    poniżej pasa. Mało tego, wcześniej do nich pisałem z zapytaniem o ten
    właśnie towar i mnie zlali, żadnej odpowiedzi. Czy jest jakaś instytucja,
    która coś w takich sprawach zdziała ?

    Zapewne watek się pojawił ale mi chodzi tylko o to czy można to gdzieś
    zgłosić, może ktoś to już przerabiał ?

    Pozdrawiam i dzięki z góry Sławek