  • 11. Data: 2006-03-14 12:13:23
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Ajgor" <o...@m...com>

    Użytkownik "Przemek R." napisał w wiadomości

    > a moze jeden stal gdzies obok i nie bral w tym udzialu?
    > Widze ze masz podobne rozumowanie co PIS, jak ktos ei z nimi nei zgodzi to
    > musi byc kretaczem, lapownikiem, zlodziejem, i w gole wszytkiemu jest
    > winny.

    Dwoch trzymalo za wykrecone rece, trzeci lal po twarzy, czwarty grzebal po
    kieszeniach. Zadowolony?
    I wyjasnij mi bez kretactwa dlaczego zostalo postepowanie umorzone. No moze
    ten co lal po pysku jest niewinny bo nie wykrecal rak. A moze ten co szukal
    po kiesszeniach niewinny bo tylko komorke zabral a nie bil?

  • 12. Data: 2006-03-14 12:14:04
    Od: "Ajgor" <o...@m...com>

    Użytkownik "kam" napisał w wiadomości news:dv68qu$t83$3@inews.gazeta.pl...

    > jakiś czas temu żywi byli, skąd pewność, że teraz też są?
    > umorzenie jest wobec jednego

    To czemu nie napisali ze umorzono z powodu jego smierci?

  • 13. Data: 2006-03-14 12:16:05
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kira napisał(a):
    > A skąd taki wniosek?

    bo podstawy umorzenia są określone, trzeba więc którąś wybrać
    umarzał sąd, nie prokuratur
    więc raczej nie z powodu znikomej szkodliwości lub braku znamion
    na przedawnienie za wcześnie

    > Przy każdym umorzeniu chodzi o trupa?

    nie każdym

    > Bo temu, który mi telefon rąbnął, też umorzyli

    a z jakiego powodu?

    KG

  • 14. Data: 2006-03-14 12:20:34
    Od: "Ajgor" <o...@m...com>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > zamilcz, zamiast wypisywac bzdury.
    >
    > Co do pytajacego, tak na marginesie wedlug mnie jezeli nie bylo inych
    > dowodow w posaci chociazby komriki skradzionej zadnego nie wpinni skazac,
    > poniewaz branie jako dowod okazania jest kpina, zenznanie pokrzywdzonego
    > to jakby nie patrzec jest kskarzeniem kogos o dany czyn a nie jego
    > udowodneiniem.

    Idac tym sladdem, polowa bandyctwa powinna natychmiast opuscic zaklady karne
    i zaczac sobie spokojnie napadac na ulicy. Bo przeciez rozpoznanie przez
    poszkodowanego nie jest dowodem. Wiec jak nie ma innych dowodow, to w ogole
    mozna te wiezienia zburzyc bo nie ma dla kogo ich trzymac.

    > I zanim ktokolwiek powyzsze skomentuje to niech sie najpierw zastanowi czy
    > uznalby za prawidlowe skazanie go na podstawie moich zeznan, ja bym
    > poszedl na policje zglosil rozboj wskazal np 'Ajgora' oczywisice przez
    > lutstro weneckie tez bym go rozpoznal. (bo jak inaczej moze byc?).
    > Tak ma dzialac prawo?

    No to co powiesz na to: (Bylem przy tym, jak syn ich rozpoznawal na
    zdjeciach i pisze z wlasnej autopsji a nie z opowiadania). Policjant
    najpierw poprosil o opis. Jeden z napastnikow mial BARDZO charakterystyczny
    wyglad (nie bede zdraddzal szczegolow, bo nawet nie wiem, czy wolno. Bo
    przeciez polskie prawo chroni bandytow a nie poszkodowanych w tym
    wzgledzie). Syn go opisal ze szczegolami. Malo tego. Opisal jego ubior
    (charakterystyczna kurtka z konkretnym napisem, biala czapka z konkretnym
    logiem itd). Pozniej ogladal fotki i co sie okazalo? Gowniarz na fotce nie
    tylko mial dokladnie taki wyglad (na prawde bardzo charakterystyczny), ale
    byl na fotce dokladnie tak ubrany, jak syn opisal. Czy to nie wystarczy?
    Opiszesz mnie zanim mnie rozpoznasz?

  • 15. Data: 2006-03-14 12:25:17
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Ajgor napisał(a):
    > To czemu nie napisali ze umorzono z powodu jego smierci?

    nie wiem
    chcesz wiedzieć dlaczego - akta są w sądzie
    ale oczywiście zamiast sprawdzić lepiej trochę popisać

    KG

  • 16. Data: 2006-03-14 12:26:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Ajgor napisał(a):

    > Dwoch trzymalo za wykrecone rece, trzeci lal po twarzy, czwarty grzebal po
    > kieszeniach. Zadowolony?

    a masz dowody? Zeznanie pokrzywdzonego dla mnie dowodem nie jest.

    > I wyjasnij mi bez kretactwa dlaczego zostalo postepowanie umorzone. No moze
    > ten co lal po pysku jest niewinny bo nie wykrecal rak. A moze ten co szukal
    > po kiesszeniach niewinny bo tylko komorke zabral a nie bil?

    nadinterpretujesz, co innego stac obok na czatach (to jest wspolnik) a
    co innego odlaczyc sie od grupy na zasadzie "ja sie w to nie mieszam".
    Dpsrzegasz te drobna roznice?

    P.

  • 17. Data: 2006-03-14 12:28:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tiger napisał(a):

    > Czytaj uwaznie. Ajgor napisal przeciez, ze napadnieto jeszcze szesc innych
    > osob i wszyscy rozpoznali wlasnie tych ludzi. Chorym jest, ze po tak mocnym
    > wskazaniu zlodziei jeden zostal wypuszczony.

    widzialem co napisał. A wyobraz sobie sytuacje wktorym pewna grupa ludzi
    chce napsocic innej grupie ludzi, i robi to co opisal zalozyciel watku,
    jest prawdopodobne prawda?
    (mogli sie wczesniej pobic, uprzedzam jakbys napisał o sladach na rekach)

    P.

  • 18. Data: 2006-03-14 12:39:11
    Od: "Ajgor" <o...@m...com>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > nadinterpretujesz, co innego stac obok na czatach (to jest wspolnik) a co
    > innego odlaczyc sie od grupy na zasadzie "ja sie w to nie mieszam".
    > Dpsrzegasz te drobna roznice?

    Dostrzegam. A ty dostrzegasz roznice miedzy staniem na czatach a waleniem po
    gebie, albo miedzy "ja sie w to nie mieszam" a mieszaniem w cudzych
    kieszeniach? Gdzie ja tam napisalem cos o staniu na czatach? Po co stac na
    czatach na ruchliwej ulicy o godzinie 19 jak wokol jest pelno ludzi?
    A po za tym nawet gdyby.. czy wspolnik nie jest wspolwinny?

  • 19. Data: 2006-03-14 12:39:37
    Od: "Ajgor" <o...@m...com>

    Użytkownik "kam" napisał w wiadomości news:dv6c1d$l39$1@inews.gazeta.pl...

    > a z jakiego powodu?

    No wlasnie mi tez nie podali..

  • 20. Data: 2006-03-14 12:40:35
    Od: "Ajgor" <o...@m...com>

    Użytkownik "kam" napisał w wiadomości news:dv6cik$l39$2@inews.gazeta.pl...

    > nie wiem
    > chcesz wiedzieć dlaczego - akta są w sądzie
    > ale oczywiście zamiast sprawdzić lepiej trochę popisac.

    Pewnie. Do sadu mam cale chyba ze dwiescie metrow :) A do komputera pol
    metra:)