  • 241. Data: 2021-01-21 17:52:10
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.01.2021 o 00:38, RadoslawF pisze:

    > W wystawianiu jak największej ilości mandatów nic.
    > W poprawie bezpieczeństwa na ulicach już tak.

    Rowiń ten pomysł, bo go nie rozumiem. Czyli mamy dawać mandat w
    zależności od ilości deklarowanych przez sprawcę przejechanych na
    rowerze kilometrów?

    --
    Robert Tomasik

  • 242. Data: 2021-01-21 17:53:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.01.2021 o 09:12, cef pisze:
    > A może trzeba położyć większy nacisk na edukację pieszych
    > a nie latać za demonstrantami?

    Może. Ale co to ma wspólnego z omawianym przez nas zagadnieniem?
    Policjant nie ma żadnego wpływu na to, gdzie zostanie skierowany.

    > Bo wprowadzić "prawa chodu" raczej się nie da.

    No właśnie.

    --
    Robert Tomasik

  • 243. Data: 2021-01-21 17:55:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.01.2021 o 11:19, Olin pisze:
    > Nawet jeśli taki się trafi, to spowolni tylko ruch, a żaden samochód nie
    > wyląduje na poboczu albo latarni.

    No tu już by,m nie był taki pewien. Przy wyprzedzaniu samochód może się
    zderzyć z innym. Zamieszanie powodowane przez rowerzystę - zwłaszcza
    tych agresywnie korzystających ze swojej pozycji - może też prowadzić do
    poważnych wypadków.

    > Chcesz powiedzieć, że rowerzystów można wyprzedzać na gazetę, bo czasem
    > musisz przez nich zwolnić?

    Zdecydowani nie. Po prostu wskazuję to, że sprawa ma kilka punktów
    widzenia.

    --
    Robert Tomasik

  • 244. Data: 2021-01-21 18:55:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak będę się zastanawiał nad sensem noszenia tej maseczki
    > prywatnie, to mogę sobie nawet na podstawie snu proroczego to
    > ustalać. Ale służbowo opieramy się na na dokumentach urzędowych.
    > Chciałbym, by te były opracowywane mam podstawie najlepszej
    > dostępnej wiedzy, wierzę w to usilnie i nie mam podstaw, by to
    > podważać - służbowo.

    Zamknałem oczy i własnie stwierdziłem ze dzis jest piatek. Słuzbowo.
    No to jutro nie ide do roboty.
    Otworzyłem oczy, ach nie, niestety czwartek...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 245. Data: 2021-01-21 18:59:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Może. Ale co to ma wspólnego z omawianym przez nas zagadnieniem?

    Nic wspólnego. Miało pokazać Twoje ograniczone myślenie.
    Tak jak w temacie wyciągania wniosków z pewnych zaproponowanych
    statystyk poszedłeś w skrajność, to tak samo robisz w innych
    sprawach.

  • 246. Data: 2021-01-22 00:42:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-01-21 o 17:47, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Nie, konstytucyjny porządek, to gdy 2 akty prawne są ze sobą sprzeczne,
    > to obowiązuje gradacja prawa.
    >
    > Zawsze oceniasz. Więc przestań z siebie robić niemotę.
    > Jeśli policjant nie ma pewności, to się doszkala. A na pewno nie
    > zaczepia obywatela z tego powodu.

    Durny mundurowy nie zna prawa. Działa na podstawie "prawa
    powielaczowego" czyli różnych wewnętrznych zarządzeń o których
    się dowiaduje na odprawie.

    Pozdrawiam

  • 247. Data: 2021-01-22 00:47:53
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > A u nas tagi "umarły". To są argumenty w stylu (Panie, a w Ameryce, to

    U was przy takim podejściu może i umarły. U mnie są czynne.
    Ale w tym tygodniu z uwagi na temperatury nie sprawdzałem.
    Sprawdzę w przyszłym.

    > murzynów biją".) Z tych argumentów nic nei wynika. W Polsce zdaje się
    > też były akcje z rozdawaniem maseczek. Na pewno rozdawano je bezdomnym.
    > Ad concreto jaki - Twoim zdaniem - ma sens udostępnienie maseczki
    > osobie, która wrzeszczy, ze jej nosić nie będzie. Bo jakby powiedziała,
    > ze zapomniała, zgubiła, to można pouczyć.

    Jak krzyczy że nosić nie będzie to nie zostaje nic poza karą.
    Ale nie każdy będzie tak krzyczał. Ale mundurowa swołocz robi wyniki
    ilością mandatów i tutaj rozdawnictwo maseczek zamiast mandatów
    bardzo im przeszkadza.

    Pozdrawiam

  • 248. Data: 2021-01-22 00:52:44
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Rowiń ten pomysł, bo go nie rozumiem. Czyli mamy dawać mandat w
    > zależności od ilości deklarowanych przez sprawcę przejechanych na
    > rowerze kilometrów?

    I tak nie pojmiesz.
    W tej części jest mowa o bezsensowności dawania mandatów wszędzie
    i za wszystko.
    Masz poprawiać bezpieczeństwo na ulicach a nie tylko walić mandatami.
    Np. przez zatrzymanie sprawcy wykroczenia i pouczenia go o
    niebezpieczeństwie wyprzedzania rowerzysty na styk.
    Zrozumienie u kierowcy wyraźnie poprawić może informacja że
    za takie działaniu możesz mu wlepić mandat tyle zł i tyle punktów.

    pozdrawiam

  • 249. Data: 2021-01-22 09:42:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.01.2021 o 00:42, RadoslawF pisze:

    > Durny mundurowy nie zna prawa. Działa na podstawie "prawa
    > powielaczowego" czyli różnych wewnętrznych zarządzeń o których
    > się dowiaduje na odprawie.

    Widzisz, ten durny mundurowy właśnie zna prawo i wie, ze nie jest
    powołany do oceniania rozporządzeń, tylko do ich realizacji.

    --
    Robert Tomasik

  • 250. Data: 2021-01-22 09:43:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.01.2021 o 00:47, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Ale nie każdy będzie tak krzyczał. Ale mundurowa swołocz robi wyniki
    > ilością mandatów i tutaj rozdawnictwo maseczek zamiast mandatów

    Mnie też. Ale co to zmieni?

    --
    Robert Tomasik