  • Data: 2004-09-22 08:23:47
    Temat: Intrum Justitia ;-)
    Od: "vipek600" <v...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, wczoraj dostałem wezwanie do zapłaty od tej firmy.
    A ubaw miałem niezły:
    Już zanim otworzyłem kopertę wiedziałem co to jest bo w okienku gdzie jest
    adresat widoczny był napis "DO ZAPŁATY".
    Otwieram kopertę i czytam co tam do mnie napisali:

    " Szanowny Panie!
    Na podstawie umowy z dnia ... pomiędzy Intrum Justitia Sp. z o.o. a QXL
    Poland ... bla bla bla jakies tam durnoty...
    Zignorowanie wcześniejszych wezwań skierowanych przez QXL przyczyniło się do
    powstania zadłużenia w wysokości: 180 zł.
    Wyżej wymienioną kwote należy uregulować w terminie 7 dni od daty otrzymania
    niniejszego pisma...
    O ile w dalszym ciągu nie będzie Pan wykazywał woli współpracy w celu
    rozwiązania istniejącego problemu, zmuszeni będziemy podjąć kroki sądowe i
    egzekucyjne. Uprzedzamy, że przedstawione powyżej działania związane są z
    kosztami, które zostanie Pan Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ OBCIĄŻONY...."

    Dla tych co nie wiedzą, QXL to firma ZŁODZIEJE która ukradła anglikom
    Allegro.PL i nie zamierzam im płacić tych 180 zł.
    Tak się zastanawiam kiedy minie te 7 dni od daty otrzymania pisma bo nie
    było mnie przez kilka dni w domu a list był w skrzynce. Zresztą to nie był
    nawet polecony więc nie mają nawet pewności że doszedł ;-)
    Czy ktoś z Was miał już wczesniej jakieś doświadczenia z ta firmą? Jaki
    będzie jej następny krok? Dodam że jestem studentem i nigdzie nie pracuję.
    Jaka maja skutecznośc? Czy robią to zgodnie z prawem czy może ida odrobinę
    dalej?
    Tak się zastanawiam czy jeżeli wysle im fax że nigdy nie korzystałem z
    Allegro że ktos założył sobie konto na moje dane i wyciągnął list z kodem
    aktywacyjnym ze skrzynki i nich spier*&^%$# to odczepią się?

    Z góry wielkie dzięki za wszelkie opinie i uwagi na temat tej firmy.

    PS. Kto wymyślił taką głupią nazwę dla firmy?