  • Data: 2004-09-22 12:10:24
    Temat: Re: Intrum Justitia ;-)
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vipek600" <v...@W...fm> napisał w wiadomości
    news:cird0b$310$1@news.onet.pl...
    > Witam, wczoraj dostałem wezwanie do zapłaty od tej firmy.
    > A ubaw miałem niezły:
    > Już zanim otworzyłem kopertę wiedziałem co to jest bo w okienku gdzie jest
    > adresat widoczny był napis "DO ZAPŁATY".
    A dlaczego nieznana nikomu spółeczka wystawia wezwanie do zapłaty, nie mając
    prawa do wierzytelności???

    > Na podstawie umowy z dnia ... pomiędzy Intrum Justitia Sp. z o.o. a QXL
    Jakiej umowy? Ja tez cie moge wezwac do zaplaty twoich dlugow wobec np. TPsa
    na moj rachunek bankowy powolujac sie na umowe z dnia....

    > Wyżej wymienioną kwote należy uregulować w terminie 7 dni od daty
    otrzymania
    > niniejszego pisma...
    Czyli na procesie musza udowodnic (co jest prawie niemozliwe), ze spelnili
    obowiazek wezwania do zaplaty - jesli nie, to kosztami postepowania
    obciazany jest WIERZYCIEL!

    > kosztami, które zostanie Pan Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ OBCIĄŻONY...."
    jak wyzej

    p.
    W,