  • Data: 2007-10-23 22:27:50
    Temat: Internet za 1 zł
    Od: mardan <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    chciałem poruszyć pewną hipotetyczną sytuację, mianowicie:
    siedzę sobie wygodnie w fotelu, oglądam tv a tu reklama tpsa -
    internet 16mbit/s za 1 zł.
    Ta informacja niezmiernie mnie ucieszyła - nawet nie wiedziałem że tak
    ceny za internet drastcznie poleciały w dół. Jeszcze w tym samym dniu
    biegnę do BOKu TPSA, nie zapominając wziąć MP3 do nagrania rozmowy. W
    końcu obsługuje mnie pracowniczka TPSA. Mówię jej od razu, że
    chciałbym mieć ten szybki internet za 1 zł. Panie odpowiada miło że
    dobrze i przedstawia mi za chwilę szczegółowy cennik tej usługi.
    Czytam i widzę coś calkiem innego niż w reklami TV. Tj. internet
    kosztuje 1 zł, ale przez pierwsze 3 miesiące a później trzeba wybulić
    200 zł. Ja mówię jak to, każdemu oferujecie tą usługe za 1 zł (reklama
    w tv) a mnie dyskryminujecie i chcecie mi to wcisnąć za 200 zł?? Pani
    odpowiada że dla wszystkich tak jest. Ja odpowiadam że kłamie,
    ponieważ w reklamie nie ma informacji o tym że cena się zwiększa o 199
    zł po 3 miesiącach, a reklama nie może przecież wprowadzać w błąd
    jeśli chodzi o właściwości usługi oraz jej ceny. Nachalnie próbuje
    przekonać panią żeby mi jednak tą usługę sprzedała za 1 zł za cały
    okres czasu. Pani mi odmawia. Ja mówię że w takim razie spotkamy się w
    sądzie.
    Właśnie teraz - jak sądzicie? mam szanse na internet za 1 zł przez
    cały okres obowiązywania usługi??