  • 1. Data: 2004-04-26 15:14:28
    Temat: Internet w firmie prowadzonej przez studenta a stawka 22% VAT
    Od: "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Witam.
    Dostałem dzisiaj piosmo od TPSA informujące o zmianie stawek VAt dla firm,
    Lecz wymieniono tam liste gdzie zostanie obnizona ołata: "Klienci
    indywidualn (osoby fizyczne) nie prowadzący działalności gospodarczej w
    zakresie dostępu do Internetu, oraz uczniowie, studenci szkoły, placówki
    oświatowe, zakłądy kształceń nauczycieli ....." Czy jesli jestem sutudentem
    i mam własną działalność gospodarcza polegająca na sprzedarzy dostepu do
    internetu to mam obniżona opłate za internet czy bede placił 22% VAT za
    internet?? Jak ta sprawa wygląda??

    Z góry thx za odp.

    --
    Pozdrowienia,
    Dawid Partyka

  • 2. Data: 2004-04-26 21:23:05
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Dawid Partyka wrote:

    > sutudentem i mam własną działalność gospodarcza polegająca na sprzedarzy
    > dostepu do internetu to mam obniżona opłate za internet czy bede placił
    > 22% VAT za internet?? Jak ta sprawa wygląda??

    22%

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-04-28 07:22:38
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    Cze, a ja z kolei słyszałem, że 22% VAT dotyczy jedynie firm mających
    osobowość prawną. Dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą
    stawka 7% ma być niezmieniona.
    Chciałbym prosić o potwieerdzenie lub zaprzeczenie tej informacji. Szukam
    właśnie w Dzienniku Ustaw, ale chyba trzeba być prawnikiem, żeby tam coś
    znależć :) Na razie mierny skutek :)
    PZDRW
    Wi