    From: lfx <l...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Internet - kablówka
    Date: Mon, 02 Jan 2006 11:10:48 +0100

    Witam

    Na początku listopada zamówilem internet od pewnej krakowskiej
    kablówki;) Podczas instalacji i podpisywania umowy okazało się, że
    istnieje promocja - aktywacja wynosiła 5,90zł, przez pierwsze 6
    miesięcy abonament miesięczny miał wynosić 59zł a przez kolejne 6
    72zł. Ponadto po pierwszych 6 miesiącach można było rezygnować z
    usługi. To jest wersja oficjalna - natomiast na mojej umowie pojawiła
    się kwota 1,31zł brutto jako abonament za piersze 6 miesięcy.

    Nie wiem jaka jest tego przyczyna, po prostu na wszystkich innych umowach
    jest cena właściwa, tylko na mojej ta złotóweczka - może błąd w druku?

    Mimo wszystko umowa została podpisana, monter nie zgłaszał sprzeciwu.
    Jednak to było zbyt piękne, żeby mogło być prawdziwe - dostałem
    niedawno rachunek (za listopad! termin płatności do 23.12.2005, nie wiem
    kiedy to doszło, na święta mnie nie było), opiewa on oczywiście na
    kwotę 59zł.

    I teraz pytanie: co mogę zrobić z tym fantem. Jest sens jakoś walczyć
    o tą złotówkę z umowy zamiast 59zł? W jaki sposób? Zaznaczam, że
    najbliższym czasie wyprowadzam się z tego mieszkania więc zerwę umowę
    po pierwszych 6 miesiącach (prawdopodobnie).

    --
    Pozdrawiam, Łukasz