  • 21. Data: 2009-11-09 18:43:03
    Temat: Re: Immienna pieczątka w kolorze czerwonym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Nov 2009, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No ale co w tym dziwnego? Czy ona ma być ekspertem d/s rozpoznawania
    > oryginałów? Ponieważ na pierwszy rzut oka wyglądało na oryginał, wolała
    > się upewnić, żebyś nie miał pretensji, że wzięła oryginał i go zadziała
    > gdzieś.

    Ależ nie mam za złe.
    Idzie o zestawienie koncepcji "jak kolorowy to oryginał"
    z koncepcjami "pieczątek" i innych takich.
    Jak ktoś chce mieć jaką taką "namiastkę wiarygodności", to
    prosi aby *przy nim* podpisać.
    W miarę trudne do obejścia.

    > No wiesz, temat ustalania oryginalności od wieków jest nie rozwiązany.

    Zgoda, wypada poprzestać na "wiarygodnym podpisie" (patrz wyżej).

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2009-11-10 08:23:29
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Zgoda, wypada poprzestać na "wiarygodnym podpisie" (patrz wyżej).

    No to przecie Ci kazała podpisać, jak sam piszesz....

    BTW: Mój prywatny list:

    a) olałeś
    b) nie doszedł

    ?
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2009-11-10 08:58:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No to przecie Ci kazała podpisać, jak sam piszesz....
    >

    > BTW: Mój prywatny list:
    >
    > a) olałeś
    > b) nie doszedł

    c/ Jeszcze nie przeczytał, bo trafił do spamu, albo w ogóle rzadko
    zagląda na tę skrzynkę :)

    I tak pewnie jest - też pisałem do Gotfryda i odpowiedź zawsze - po
    pewnym czasie - była :)

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2009-11-11 22:16:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Nov 2009, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > BTW: Mój prywatny list:
    >
    > a) olałeś
    > b) nie doszedł

    Utknął w kolejce :), stwierdziłem że 5 minut się nie "wyrażę".
    (przepraszam grupę za prywatę)

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2009-11-13 10:19:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Liwiusz pisze:
    > c/ Jeszcze nie przeczytał, bo trafił do spamu, albo w ogóle rzadko
    > zagląda na tę skrzynkę :)

    No, to się mieści w (b) :D

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Utknął w kolejce :), stwierdziłem że 5 minut się nie "wyrażę".

    Ojej, strach się bać :D

    Spoko, pytałem, bo nie wiem czy właśnie nie wlazł gdzieś w śmietnik albo
    spam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek