  • Data: 2008-07-19 21:51:51
    Temat: Ile mniej więcej trwa ...
    Od: "Artur Miller" <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    hello,

    sprawa w zasadzie prosta - ekipa budowlana zdezerterowała z placu budowy,
    oczywiście jej nie kończąc. w umowie zawartej z osobą mającą działalność
    gosp (wykonawca) napisane zostało, ze za kazdy dzień zwłoki od ustalonego
    terminu wykonania 1% uzgodnionej kwoty wykonawca zapłaci zamawiającemu.
    jako, ze termin wykonania dawno minął, chcę skorzystać z tej klauzuli.
    Oznajmiłem więc wykonawcy pisemnie wykonawcę o zerwaniu umowy na podst art
    656 par 1 oraz art 635 KC oraz wezwałem do wpłaty obliczonej kwoty na konto.
    Oczywiście nie spodziewam się ze wpłata nastąpi, więc skieruję sprawę do
    Sądu Okręgowego (jako, ze kwota sporu przekracza 10 tys zł).

    pytanie - jak długo może ta sprawa potrwać ?

    @