  • 1. Data: 2002-08-08 19:33:53
    Temat: Ile mam czekac - prosze o pomoc!!
    Od: ".:*MONDAY*:." <m...@p...fm>

    Witam serdecznie. Moja hstoria jest troszke dluga, wiec... zaczne od
    poczatku.
    Kupilem okolo 4 mcy temu W Erze telefon (promocja) Ericssona T65 i wszystko
    dzialalo dobrze oprocz... oprocz rzecz jasna telefonu. Zawieszal sie ciagle.
    Serwis
    wielokrotnie zmienial oprogramowanie, robil resety jednym slowem wyprawial z
    nim
    cuda a ja i tak nie moglem normalnie sie nim poslugiwac. W koncu za 4 razem
    oddalem
    go, powiedziano ze maja go wymienic na nowy. W miedzyczasie wyslalem faks do
    Ericssona Polska w sprawie wymiany aparatu na wyzszy model ze wzgledu na to
    iz
    serwis stwierdzil ze w modelu ktory ja posiadam resety to rzecz normalna
    (??).
    Splodzilem wiec pismo i jak wspomnialem wczesniej wyslalem je faksem.
    Odpowiedz byla szybka i przyszla az listem poleconym. Niestety odmowiono
    mi wymiany aparatu na wyzszy model (mialem na mysli wymaiane na T39) i...
    co juz jest dyskryminujace dla firmy przyznano sie ze ten telefon to
    bubel... ale to
    malo wazne....

    Odczekalem 14 dni i przyszedlem po nowy aparat. Serwis powiedzial aparatow
    nie
    ma - jada ze Szwecji. Dzisiaj jest 8.08.02 i aparat juz jedzie nastepne 10
    dni - jestem
    w sumie juz 24 dni bez aparatu. Prosze mi poradzic co moge zrobic i jak
    zmusic
    szanowna firm Ericsson do oddania mi nowego aparatu??? bo jak stwierdzila
    Pani
    z biura obslugi Ericsson Polska aparaty te moga jechac jeszcze 2 tygodnie
    albo i
    dluzej (wyprawa kajakowa ze Szwecji chyba...)

    Dziekuje za wszelka pomoc

    PS. Telefon T65 to jak twierdzi Ericsson to bubel z blednym resetujacym sie
    co chwila oprogramowanie - jako uzytkownik goraco nie polecam

    Łukasz