eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIle czasu ma wierzyciel na ściągnięcie "zaległości" w płatnościach ?? › Ile czasu ma wierzyciel na ściągnięcie "zaległości" w płatnościach ??
  • Data: 2005-11-04 19:20:25
    Temat: Ile czasu ma wierzyciel na ściągnięcie "zaległości" w płatnościach ??
    Od: "RP" <r...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    nie bardzo wiem nawet pod jakim hasłem w googlach tego szukać.

    Problem polega na tym, że mój provider 2 lata temu wystawił mi błędny
    rachunek za usługi - sam przyznaje się do tego że miał błąd w systemie !
    Teraz chciałem uruchomić usługę direct debit i nagle system "dopatrzył się"
    zaległości wynikających właśnie z tego rachunku. Oczywiście nigdy wcześniej
    nie dostawałem informacji o jakiś zaległościach - wszystko było opłacane
    zgodnie z przychodzącymi rachunkami.

    Tak się zastanawiam czy nie ma jakiegoś ustawowego czasu na zgłoszenie przez
    providera konieczności dopłaty - sprawa jest w sumie na bardzo niską kwotę -
    ale chodzi mi o sam fakt.
    Czy regulują to jakieś przepisy ??

    pozdrawiam,
    RP