eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoISP - problemyISP - problemy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.tkmedia.pl!news-1.fe
    ed.trzepak.pl!not-for-mail
    From: "LewY" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ISP - problemy
    Date: Wed, 22 Jan 2003 15:48:28 +0100
    Organization: TKMedia -- http://www.tkmedia.pl/
    Lines: 44
    Message-ID: <b0mavs$boj$1@http.ptc.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.244.133.196
    X-Trace: http.ptc.pl 1043246910 12051 80.244.133.196 (22 Jan 2003 14:48:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...tkmedia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Jan 2003 14:48:30 +0000 (UTC)
    X-Notice3: That message was send thought the TKMedia news serwer
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:126098
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Mam serie pewnych problemów, które dot. mojego ISP.

    Otóż pewnego pięknego dnia (luty 2002) podpisałem umowę z firmą D.,
    w której to znajduje się pewien dość interesujący zapis:

    1) Operator zobowiązuje się do świadczenia następujących usług:
    1. Zainstalowanie w lokalu Abonenta zakończenia łącza abonenckiego.
    [to zostało raczej wykonane - pomijam fakt poniszczenia ściany i tapety,
    "bo nie da się wbić w beton". Panowie po wywierceniu kilku otworów,
    poprzeklinali trochę i sobie poszli]

    2. Abonament.
    [hmm... nie wiem co ma znaczyć taki jednowyrazowy punkt]

    3. Dodatkowe usługi intenetowe, zgdonie z paragrafem 5 umowy.
    [no i teraz najciekawsze - w par. 5 jest mowa o kontach e-mail,
    kontach www i tak dalej - żadna z usług nie została zrealizowana
    pomimo moich licznych upomnień - niestety ustnych, a więc nie
    mam im jak tego udowodnić]

    Pomijam fakt, że przerwy w dostępie do Internetu są baardzo częste,
    a sam dostęp pozostawia wiele do życzenia - wobec tego bez
    ostrzeżenia przestałem płacić abonament. Firma nie zorientowała
    się prędko - widać mają dość duży bałagan i w grudniu na 3 dni
    przed świętami przysłano mi miłe "wezwanie do zapłaty", w którym
    poinformowano mnie, że jeśli nie zapłacę to sprawa trafi na drogę
    sądową. Zdenerwowany życzeniami świątecznymi złożyłem w tej firmie
    reklamację, w której opisałem problemy jakie mnie spotykają w związku
    z ich działalnością oraz zażądałem odstąpienia umowy przez firmę D.
    i wypłacenia mi odszkodowania za niewykonywanie usług, za które
    płaciłem im abonament. Poczekałem spokojnie 30 dni i nie dostałem
    od nich żadnej odpowiedzi.

    Czy to prawda, że mieli 30 dni na odpowiedź?
    Czy teraz mogę już z czystym sumieniem nie płacić im abonamentu,
    ponieważ nie odpowiadając na reklamację uznali moje warunki?

    --
    pzdr,
    LewY


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1