  • 41. Data: 2021-02-07 00:39:00
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dlaczego? Ja zaryzykowałem, napisałem pismo procesowe i sąd po kilku
    > obrotach nieruchliwych młynów wymiaru sprawiedliwości odpisał, że prawo
    > było wadliwe:P Ba - na koszt podatnika;)

    Tak na zasadzie dyskusji czy samochód jest pojazdem gdy twój
    interlokutor w tej dyskusji twierdzi, że być może nie ma pojazdów, ale
    jednoczenie nie przeszkdza mu to rozważać czy samochód pojazdem jest.

    > A ja myślałem, że sąd.

    Ee. Sąd sprawdza czy rzeczywisty czyn pasuje do intencji przepisu.

    > Otóż niekoniecznie. Może się okazać, że taki przepis jest
    > niekonstytucyjny bo stanowi torturę, urąga godności człowieka albo
    > powoduje, że wstrzymywane pierdy przedostają się politykom do
    > przestrzeni między uszami i stąd rodzą się posrane pomysły, które
    > następnie w formie sraczki ustawodawczej naruszają art 2 brzydkiego
    > słowa na ka;)

    To znaczy, ze przepis był wadliwy. Ale jeśli zakładamy a priori, że mógł
    być, to jaki sens ma rozpatrywanie podżegania? Jeśli był wadliwy to nie
    ma podżegania.

    > Akurat do zbadania tego faktu mamy bardzo kompetentny akurat w tym
    > zakresie organ - trybunał kulinarny juli przybłędskiej. Zarówno temat
    > pierdów jako konsekwencja działań kulinarnych jak i posrane pomysły są
    > temu ciału bardzo bliskie.

    Myślę, że nie. Niestety, to nie są idioci i w tym ten cały problem.
    Oczywiście nie mówię o narzędziach, a o sprawcach.

    > Zapewne nie byłby on uznawany przez społeczność międzynarodową, więc
    > ciężko by było dyskutować na ten temat w oparciu o nasze rozumienie
    > prawa. W naszym rozumieniu to nie byłoby prawo, bo prawo jest stanowione
    > przez państwo, a to nie byłoby przez nas uznawane.

    Państwo jest uznane - np. było, ale wewnęrzny system się właśnie
    zmienił.

    > No to jak nie jesteś w stanie przeanalizowac, to sąd teza że znasz
    > odpowiedz? ;)

    Się to nazywa spekulacja :)

    > Ale oni sobie zdają sprawę, że ich działania są z dupy wzięte. Nie jest
    > tajemnicą, że ich działania są pozorowane i powodem ich wizyt nie jest
    > rzekome naruszenie przepisów sanitarnych a po prostu otwarcie biznesu -
    > które jest zgodne z prawem, bo każde dziecko już wie (a urzędnik na
    > 100%, że działalności można zabronić tylko ustawą a nie
    > rozporządzeniem). Więc mamy modelowy przykład, że kara usankcjonowania
    > prawnie jest przekroczeniem uprawnień - o czym również masowo informują
    > sądy w sprawach sanepid - reszta obywateli.

    Mi się tam wydaje, że oni (ci niżsi urzędnicy) nie wiedzą lub nie chcą
    wiedzieć bo boją się o własną dupę. Czyli mamy zbliżony kazus do kulsona
    z bałwankiem.

    Apropos, Tusk o policjantach:
    https://wyborcza.pl/magazyn/7,124059,26759562,tusk-i
    -michnik-niech-kobiety-decyduja-klub-wyborczej.html#
    S.main_topic-K.C-B.6-L.1.maly
    "A represje, jakie spotykają demonstrujących, są ponurym symbolem władzy
    pisowskiej również dlatego, że wykorzystuje się policjantów, często Bogu
    ducha winnych, przeciwko pokojowo nastawionym kobietom, przeciwko młodym
    ludziom. Dla przygniatającej większości policjantów to coś upiornego."

    --
    Marcin

  • 42. Data: 2021-02-07 00:42:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-06, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Dopiero pod koniec XIX wieku nauczyliśmy się jakoś w sposób pewny
    > identyfikować osoby. Wczesnej jedynym skutecznym sposobem trwałego
    > wyeliminowania idioty z zapędami do mordowania innych było zabicie go,
    > albo ewentualnie dożywocie. Inaczej, jak uciekł, to mógł przybrać
    > dowolną tożsamość. Stąd wynikały środki zapobiegawcze w postaci aresztu.
    > Tylko tak miałeś jaką taką pewność, że sądzisz sparwcę, a nie inną
    > podstawioną osobę.

    Myślę, że zabijano, bo po prostu z zabijaniem nie było problemu. Ludzkie
    życie miało inną wartość niż ma obecnie.

    --
    Marcin

  • 43. Data: 2021-02-07 00:55:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-06, Kviat <Kviat> wrote:

> [...]
    > narodu i nie mogłeś tego słuchać. A wiedząc na jakich absurdach ten kraj
    > się opiera, to przypuszczam, że przeszłoby tłumaczenie, że nie tyle co
    > szkalował werbalnie, ale że tylko źle pomyślał o przywódcy.
    > Bezkarnie można też zabijać ludzi próbujących uciekać przez granice.
    > Może to nie tak całkiem bezwarunkowe, ale bardzo bliskie.
    >
    > I o ile się orientuję, ten kraj nie jest związany żadnymi umowami
    > międzynarodowymi.
    > Może jakieś umowy ma, ale pewnie dotyczą spraw handlowych z jakimiś
    > Chinami czy coś takiego, ale zakładam, że nie o takie umowy chodziło.

    Korea Pn udaje, że jest państwem demokratycznym gdzie obowiązuje prawa
    człowieka, więc zasadniczo przystaje do naszego szablonu etycznego.

    Co by było, gdyby nie udawała? "U nas życie (i n-różnych rzeczy) ma inną
    wartość niż w tzw. demokracjach zachodnich, dlatego nie karzemy zabójstw"
    etc. etc.

    --
    Marcin

  • 44. Data: 2021-02-07 07:53:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak na zasadzie dyskusji czy samochód jest pojazdem gdy twój
    > interlokutor w tej dyskusji twierdzi, że być może nie ma pojazdów, ale
    > jednoczenie nie przeszkdza mu to rozważać czy samochód pojazdem jest.

    Nie - tak na zasadzie, że twoje stwierdzenie że rozpatrywanie przypadku
    gdy prawo jest wadliwe jest pozbawione sensu. Otóż nie jest a prawo bywa
    wadliwe. W przypadku naszego państwa z tektury "bywa" to eufemizm.

    > Ee. Sąd sprawdza czy rzeczywisty czyn pasuje do intencji przepisu.

    No dobra - czyli p.o.remier jest przestępcą:P

    > To znaczy, ze przepis był wadliwy.

    A bo to jeden. Ostatnio to norma a nie odchyłka:(

    > Ale jeśli zakładamy a priori, że mógł
    > być, to jaki sens ma rozpatrywanie podżegania? Jeśli był wadliwy to nie
    > ma podżegania.

    No więc trochę to zmienia obraz rzeczy.

    > Myślę, że nie. Niestety, to nie są idioci i w tym ten cały problem.
    > Oczywiście nie mówię o narzędziach, a o sprawcach.

    Przecież nie piszę, że idioci, a że mają posrane pomysły. Inna sprawa że
    jakoś przesadnej inteligencji do lecenia w chuja z pozycji władzy nie
    trzeba. Myślę, że nawet co bystrzejsze kulsony dałyby radę na tym
    stanowisku;)

    > Państwo jest uznane - np. było, ale wewnęrzny system się właśnie
    > zmienił.

    Nie bardzo wyobrażam to sobie bez zmiany władzy, której dla odmiany
    można nie uznać, więc co za tym idzie tego prawa. Tak czy inaczej
    zagadnienie raczej czysto teoretyczne.

    > Się to nazywa spekulacja :)

    No to ja spekuluje, że taka decyzja, mimo iż pozornie umocowania prawnie
    w istocie stanowi przestępstwo przekroczenia uprawnien.

    > Mi się tam wydaje, że oni (ci niżsi urzędnicy) nie wiedzą lub nie chcą
    > wiedzieć bo boją się o własną dupę. Czyli mamy zbliżony kazus do kulsona
    > z bałwankiem.

    Bez przesady - to nie są skończeni idioci. ta wiedza jest dostępna nawet
    dla przeciętnego ucznia podstawówki na portalach ze śmiesznymi
    obrazkami. Co najwyżej udają cwane gapy - zresztą - nieznajomość prawa
    nie zwalnia z odpowiedzialności.

    > Apropos, Tusk o policjantach:
    > Dla przygniatającej większości policjantów to coś upiornego."

    Pozwolę sobie mieć inne zdanie. Być może dla większości nic przyjemnego,
    ale z tymi horrorami nie przesadzajmy. Zmieniałem pracę ze znacznie
    mniej poważnych powodów niż niezgodne z prawem polecenia służbowe i
    mesjasza z siebie nie robię.

    --
    Shrek

  • 45. Data: 2021-02-07 07:56:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wydaje się, że homoseksualizm to albo wolny wybór, albo tabletki, które
    > podają w szkołach. Tak przynajmniej wynika z doniesień prasowych

    Ej no. Przecież ty inteligentny człowiek jesteś.

    > Brak praw zapewne.

    W niektórych krajach to brak prawa do wolności albo nietykalności
    cielesnej. W jeszcze innych (choć nieuznawanych przez społeczność
    międzynarodową) jako karę przewiduje się zrzucenie z wysokiego budynku.

    --
    Shrek

  • 46. Data: 2021-02-07 11:08:16
    Od: Kviat

    W dniu 06.02.2021 o 20:28, t-1 pisze:

    > Nie jest karany niemożliwością zawarcia związku bo nikt tej samej płci
    > nie może.

    No popatrz, a w cywilizowanych krajach może.

    > Uznanie, że wszyscy są karani chyba jest bez sensu.

    Bez sensu to jest to co piszesz.

    > Natomiast gdyby homoseksualistom pozwolono, wtedy dopiero hetero by był
    > w ten sposób karany, gdyż dalej by nie mógł.

    Nie przemyślałeś tego.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 47. Data: 2021-02-07 11:13:19
    Od: Kviat

    > W jaki sposób?

    Niesamowite jak bardzo jesteś oderwany od rzeczywistości.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 48. Data: 2021-02-07 11:29:57
    Od: Kviat

    > On 2021-02-06, Kviat <Kviat> wrote:

    > Korea Pn udaje, że jest państwem demokratycznym gdzie obowiązuje prawa
    > człowieka, więc zasadniczo przystaje do naszego szablonu etycznego.

    A cała reszta udaje, że w to wierzy?
    Znasz jakiś cywilizowane państwo które oficjalnie twierdzi (udaje), że w
    Korei Płn. przestrzegane są prawa człowieka? Przecież jest dokładnie
    wręcz przeciwnie, wszyscy wiedzą co tam się dzieje i mówią o tym
    oficjalnie, a mimo tego uznają ten twór jako państwo.
    I zaciekawiłeś mnie. W jaki sposób udaje? Niespecjalnie się z tym kryją,
    a wręcz przeciwnie - są z tego dumni (i nie mam tu na myśli zwykłych
    obywateli).

    > Co by było, gdyby nie udawała?

    No i nie udaje :)

    > "U nas życie (i n-różnych rzeczy) ma inną
    > wartość niż w tzw. demokracjach zachodnich, dlatego nie karzemy zabójstw"
    > etc. etc.

    A nawet dają nagrody...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 49. Data: 2021-02-07 12:16:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.02.2021 o 11:13, Kviat pisze:

    > Niesamowite jak bardzo jesteś oderwany od rzeczywistości.

    Nie. Po prostu chcę wiedzieć, o czym chcesz dyskutować. Ty rzucasz
    gównem, a ja mam sie domyślać, w co chciałeś trafić, choć wentylator to
    rozrzucił po całym pokoju?

    --
    Robert Tomasik

  • 50. Data: 2021-02-07 12:46:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ej no. Przecież ty inteligentny człowiek jesteś.

    No Ty też. Rzecznika Praw Dziecka nie rozpoznajesz?
    https://konkret24.tvn24.pl/polska,108/edukatorzy-sek
    sualni-daja-dzieciom-srodki-na-zmiane-plci-twierdzi-
    rzecznik-praw-dziecka-nie-ma-dowodow,1028522.html

    --
    Marcin