  • 11. Data: 2004-01-24 20:26:37
    Temat: Re: Hodowla psów + Transport międzynarodowy (Z Zusu na Krus )
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:but1hs$8g7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Nie wiem gdzie znalazłeś informację w jego poście o tym, że cała jego
    > konkurencja płaci Krus.

    W jego poście tego nie ma. Ale ja na co dzień się z tym spotykam i wcale
    się gościowi nie dziwię.

    > Ale już pozostali frajerzy mają płacić, w ten sposób budżet i system
    > emerytalny padnie za lat pięć i na jego Krus też zabraknie.

    Bo tylko kretyn mógł w ten sposób te ustawy ustawić.

    > W całej jego wypowiedzi nie znalazłem nic, że w skutek dużych obciążeń
    na
    > ubezpieczenie nie może dać sobie radę na rynku.

    Trudno mi pisać za niego, ale ja jestem w stanie sobie wyobrazić, że jeśli
    jedna firma płaci około 650 zł miesięcznie a druga 300 zł na kwartał, to
    ta druga przy tych samych kosztach pozostałych i tym samym dochodzie jest
    w stanie daną usługę wykonać taniej, a tym samym jest bardziej
    konkurencyjna.

    > Polacy prezentują postawę roszczeniową, pozostałość po poprzednim
    systemie.
    > Nawet ci, którzy źle oceniają tamten system ale podświadomie chcieliby
    > korzystać z dawnych pomysłow. Ale to juz problem natury
    socjologicznej...

    A z tym się zgodzę. Ja w sumie tamten system oceniam lepiej niż ten, bo
    moim zdaniem było mniej cwaniactwa, ale to moja własna opinia.

  • 12. Data: 2004-01-27 13:28:30
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Bartek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale to nie on uchwalił te kretyńskie przepisy. Powinni wsadzić twórców tej
    > ustawy. chociaż raz dla przykładu. Ciekawe, czy dożyję czegoś takiego.
    >
    > W każdym razie nie można do niego mieć pretensji, że zgodnie z zasadami
    > uczciwej konkurencji chce płacić takie same podatki jak konkurencja. A
    > konkurencja już na to wpadła. Dlaczego uważasz, że on nas oszukuje? To nie
    > on nas oszukuje, to wybrane przez nas władze chcą, by nas oszukiwano.
    > Widzę w tym subtelną różnicę.

    Musze zgodzić sie z Szanownym przedmówcą, to nasz szanowny ustawodawca takie
    buble wypuszcza, a ludzi którzy to wykorzystują (zgodnie z prawem) -
    szanuje, bo genralnie - w uproszczeniu, dla malutkiego człowieczka, to co
    nie jest zabronione przepisami jest dozwolone :)
    Bartek P.