  • 11. Data: 2006-10-18 10:58:42
    Temat: Re: Hodowla kuropatw u sąsiada - help!!
    Od: kris<b...@o...pl>

    to ze sasiad jaest mysliwym wcale nie znaczy ze posiada taką decyzję trzeba sie
    troche nagłowic zeby ją dostac a innych uregulowan w naszym kraju niestety nie ma

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2006-10-18 16:46:52
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Wed, 18 Oct 2006 10:58:42 +0000 (UTC), kris napisał(a):

    [rok temu ktoś o hodowli kuropatw napisał]
    > to ze sasiad jaest mysliwym wcale nie znaczy ze posiada taką decyzję trzeba sie
    > troche nagłowic zeby ją dostac a innych uregulowan w naszym kraju niestety nie ma

    Najpierw się zdziwiłem, że komuś się chce po _roku_ kontynuować wątek,
    potem wpadłem w panikę, dziury czasowe, hiperprzestrzeń i temu podobne
    zawirowania przyszły mi do głowy.
    Dopiero na sam koniec wszystko stało się jasne
    - "Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    http://usenet.pomocprawna.info"
    Życzę temu serwisowi wszystkiego ...

    --
    pozdro