  • Data: 2005-11-06 11:02:00
    Temat: Hałasujący węzeł ciepłowniczy, problem ze spółdzielnią!!
    Od: "m...@p...onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Zaczął się sezon grzewczy i węzeł ciepłowniczy który
    jest w bloku tego sezonu strasznie hałasuje (drgają rury, ciągły szum, coś
    regularnie bulgocze w rurach (kaloryfery są odpowietrzone)).
    Zgłosiłem do spółdzielni ale to nic nie dało, przyszedł "fachowiec"
    i stwierdził że nic nie może zrobic.
    Spółdzielnia umywa ręce. Twierdzi że tak ma byc.
    A kiedyś było cicho.
    Jest to dla mnie kłopot bo mam małą córeczkę która chodzi i tylko dopytuje
    sie
    "co to" zaczęła się też bac sama chodzic po mieszkaniu "bo coś stuka".
    Stała się niespokojna, źle śpi.
    Ja z żoną jakoś to toleruje, chociaż też mamy problemy z zasypianiem
    szczególnie jak słychac jakieś "bulgotanie".

    Proszę o radę co mogę zrobic? Jak zmusic spółdzielnię do zajęcia się tą
    sprawą?
    Wg spółdzielni problemu nie ma.
    Na co się powołac?

    Będziemy wdzięczni za radę.