    From: "yawn" <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Halas od ulicy - ekrany
    Date: Sat, 9 Jul 2005 15:14:29 +0200

    Witam.
    Szukalam w archiwum, ale nie znalazlam odpowiedzi na moje pytanie.
    Problem pewnie dotyczy wielu osob. Mieszkam tuz przy ruchliwej ulicy
    (tramwaje, zakret, skrzyzowanie, przystanki, dwupasmowka...). Trudno
    uslyszec telewizor przy otwartym oknie. Okna mam szczelne, ale w lecie
    trudno je zamykac...
    1. Czy istnieje sposob, by zalatwic zamonotowanie ekranow chroniacych przed
    halasem? Zaznacze, ze szkola naprzeciw mojego bloku posiada takie ekrany.
    2. Mieszkam na 4 pietrze. Nie do konca wiem, jak dzialaja ekrany (odbijaja,
    czy wchlaniaja dzwiek) - czy pomoga rowniez sasiadom na wyzszych pietrach?

    Dziekuje za pomoc.
    Yawn