  • Data: 2005-07-11 06:50:16
    Temat: Re: Halas od ulicy - ekrany
    Od: MK <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    yawn napisał(a):
    > 1. Czy istnieje sposob, by zalatwic zamonotowanie ekranow chroniacych przed
    > halasem? Zaznacze, ze szkola naprzeciw mojego bloku posiada takie ekrany.

    mysle ze poza tym warto zglosic sie do
    Gminnego | Powiatowego | Wojewodzkiego | Narodowego Funduszu Ochrony
    Srodowiska i Gospodarki Wodnej (w zaleznosci jaka funkcje pelni droga)

    byc moze takze do zarzadzajacego droga (rozniez na odpowiednim szczeblu)

    z cala pewnoscia powinny zostac rowniez przeprowadzone badania natezenia
    halasu, aby stwierdzic czy sa przekroczone dopuszczalne normy halasu

    mk