  • 11. Data: 2005-08-21 17:30:21
    Temat: Re: Hałas na granicy miasta...
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    > To jeśli mam działke i oczywiście tam nie mieszkam tylko przychodzę
    wypocząć
    > po pracy znaczy że może mi ktoś zakłócać spokój i nic nie mogę zrobić?
    > pytanie teoretyczne nie dotyczące konkretnej sytuacji ;)

    Niestety Tak jeśli to nie jest burda z bijatyką alkoholową.

  • 12. Data: 2005-08-21 17:32:58
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    > ... Bo z tego co wiem, to on tam mieszka.
    >
    > Tobiasz

    On tam nie mieszka bo mu nie wolno.
    ON TAM TYLKO PRZEBYWA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 13. Data: 2005-08-21 20:32:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:de9rma$sfn$1@inews.gazeta.pl...

    > a co napisali w notatkach? Potwierdzili to co "pieniacz" zgłaszał
    czy nie?
    > Bo jak nie(!) to można z grubej rury trzasnąć (art 234 kk)

    Idę o zakład, ze żadnej notatki nie napisali, tylko został wpis w
    notatniku. A 234 kk wymaga złożenia zawiadomienia o przestępstwie, a
    nie telefonicznego powiadomienia, ze ktoś się tłucze po nocy. Zresztą
    nikt nie zaprzecza, że się tłukli, a jedynie pozostaje pytanie, czy
    naruszyli tym prawo.

  • 14. Data: 2005-08-21 20:37:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Domek - altanka na ogródkach działkowych nie jest miejscem
    zamieszkania
    > i wobec tego nie można tam zakłócić miru domowego .

    Mir domowy - pewnie dla zmylenia przeciwnika tak nazwany - można
    naruszyć nawet na ogrodzonej działce, na której nie znajduje się żaden
    budynek. Po bliższe szczegóły odsyłam do art. 193 kk.

    Natomiast hałasowanie z mirem domowym w żaden sposób się nie wiąże.
    Zajmuje się tym Ochrona Środowiska w Gminie i tam bym pytał o
    dopuszczalny poziom hałasu. Ale 500 metrów to sporo i nie spodziewam
    się, by z tej odległości byli głośniej słyszalni, niż załóżmy
    przejeżdżający blisko motocykl.

  • 15. Data: 2005-08-22 15:08:36
    Od: "Reeno" <r...@w...pl>

    Dziekuje wszystkim za informacje, mam jeszcze jedno pytanko, czy mógłbym
    (czy jest taki) artykuł/ły, który mógłbym sobie wydrukować i powiesić w
    garażu na wypadek kolejnej wizyty policji, lub tego delikwenta (żeby mieć
    oczywiście święty spokuj)? Te już wspomniane przeczytałem i zapisałem.

    Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam
    Tobiasz