  • 1. Data: 2005-08-21 08:08:18
    Temat: Czy wolno ..
    Od: "Piotr" <P...@w...pl>

    rozpowszechniac zgodnie z prawda wsrod znajomych pewnego goscia ze jego
    ojciec to kryminalista ,siedzial w wiezieniu itp?Zaznacze ze ten gosc jest
    rowniez nie lepszy niz ojciec lecz mial tyle szczescia narazie ze nie
    udowodniono mu nic.Czy moge do tych osob o tym napisac rowniez na gg ?Ci
    ludzie wymyslalj rozne rzeczy klamliw wiec o nich powinni sie wszyscy prawde
    dowiedziec.co to za jedni ,Mozna to robic swiadomie rozpowszechniac wsrod
    tych znajomych mimo ze ich nie znam prawie?Np. w ten sposob ze od jednego
    znalalzlem nr gg (w katalogu)i jemu to przekaze.Mozna byc za takie cos
    karalny?

  • 2. Data: 2005-08-21 08:33:16
    Temat: Re: Czy wolno ..
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Mozna byc za takie cos
    > karalny?

    tak, patrz watek obraza przez gadu. a ten numer gg to w jakimkatalogu gdzie
    znalzles?

    P.

  • 3. Data: 2005-08-21 08:46:40
    Od: "Piotr" <P...@w...pl>

    > tak, patrz watek obraza przez gadu. a ten numer gg to w jakimkatalogu
    > gdzie
    > znalzles?

    W katalogu gg.Znalem imie wiek .Zagadalem czy jest z tej dzielnicy , pare
    innych pytan i juz wiem ze to jeden ze znajomych.

  • 4. Data: 2005-08-21 09:36:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Piotr" <P...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > W katalogu gg.Znalem imie wiek .Zagadalem czy jest z tej dzielnicy , pare
    > innych pytan i juz wiem ze to jeden ze znajomych.

    acha mowisz o katalogu na serwerze gadu, myslalem ze z czyjegos komputera.

    P.