  • 1. Data: 2007-01-29 21:21:58
    Temat: Gwarancja - wymiana / naprawa obuwia
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Chcialem prosic o porade, bo sam nie wiem juz co moge zrobic.

    Po krotce moja sytuacja: ok 6 mies. temu kupilem nowe markowe buty za ok.
    350zl. Po tym okresie rozprula sie jedna nitka zszywajaca dwie czesci skory
    buta na samym przodzie obuwia (z lewej strony). Poszedlem z reklemacja,
    poniewaz dziura byla na wylot, buty odebrano ode mnie, reklamacje wykonano
    ... zszyto odpruta nitke. Wszystko bylo by OK, gdyby nie stalo sie to samo,
    w tym samym bucie, lecz z drugiej strony.
    Troche mnie ta sytuacja zirytowala i mialem nadzieje, ze w tej sytuacji
    buty zostana wymienione.
    Ponownie zanioslem buty, aby je reklamowac, podkreslajac, ze tym razem chce
    je wymienic.
    Niestety rozczarowalem sie, poniewaz buty ponownie zostaly zszyte, lecz po
    drugiej naprawie, oba buty delikatnie wizualnie roznily sie (w jednym z
    nich nitka w dwoch miejscach byla grubsza, podwojnie przeszywana).
    Napisalem odwolanie od reklamacji, no i rzeczoznawca stwierdzil, ze
    wszystko jest OK (ze nie wspomne, ze stwierdzil, ze moje srodstopie jest
    nie takie jak byc powinno ...).
    Czy ktos sie orientuje czy jest jakas szansa na wymiane tego obuwia na
    inne?
    Byc moze ktos znalazl sie w podobnej sytuacji, gdzie ewentualnie powinienem
    sie udac?

    --
    pozdr. VanVonVen