    From: "Mariusz" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja, naprawa a wymiana
    Date: Tue, 20 Dec 2005 11:58:37 +0100

    Witam serdecznie!

    Oddałem zasilacz, który miał 24 miesiące gwarancji do serwisu. Na wstępie
    powiedziano mi, że tego modelu już nie produkują i pewnie dostanę nowy - o
    ile się znajdzie "gdzieś" albo zwrot kasy. Po 3 tygodniach zgłosiłem się po
    zasilacz i powiedziano mi, że został wymieniony. Niestety zasilacz jaki
    zostałem, jest coprawda tym samym modelem jaki oddałem ale nie jest nowy,
    wyraźnie widać po nim ślady rozkręcenia i użytkowania. Dostałem na niego
    nową gwarancję 24 miesiące (co podobno było dobra wolą sklepu gdyż nie
    musieli mi dawać nowej gwarancji). Pytanie czy mieli prawo wręczyć mi inny
    zasilacz niż im oddałem, nie fabrycznie nowy? (w najlepszym wypadku był
    "poserwisowy"), czy też powinni mi oddać kasę z braku możliwości naprawy
    mojego zasilacza? W gwarancji dołączonej do zasilacza przez sklep nie ma
    mowy o takich rzeczach.
    Proszę o pomoc!

    --
    Mariusz