    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwałt 4 lata temu.
    Date: Tue, 04 Sep 2007 16:17:15 -0700

    Witam

    Moja dziewczyna niedawno przyznała mi się ( po moich zapytaniach o
    dziwne zachowanie, podczas pewnych sytuacji ), że w wieku 14 lat
    została brutalnie zgwałcona. Typ zaciągnął ją do piwnicy w bloku, bił,
    śmiał się i zgwałcił ( tyle dowiedziałem się po wizycie u
    psychologa ). Była dzieckiem, dziewicą... ciągle widzę w jej oczach
    ten strach kiedy tylko chce jej dotknąc, jeszcze jakiś czas temu,
    przed wizytami u terapeutów mdlała, wyginała się kiedy zaczynaliśmy
    ten temat. Teraz jest już troszke lepiej, choć i tak... nie jest
    dobrze. To wszystko działo się 4 lata temu - on miał wtedy 17 lat,
    czyli był niepełnoletni. Po tym wszystkim mówił jej, że jak komuś
    powie to ją zabije. Najgorsze jest to, że po prostu na oczach jej
    znajomych, zaczłą ją szarpać, ciągnąc do piwnicy i nikt z tym nic nie
    zrobił, ponoć się jeszcze śmiali.

    Zdaje sobie sprawę, że minęło juz 4 lata od tego zdarzenia, to bardzo
    dużo. Ale chcemy, wspólnie z nią założyć sprawe w sądzie. Ona
    oczywiście boi się jego kolegów, zemsty... i tego, że on nie zostanie
    skazany i zrobi jej to jeszcze raz.

    Zna go, to kolega jej brata - nigdy nikomu o tym nie powiedziała,
    jestem pierwszą osobą.

    Jest możliwość znalezienia świadków, ktorzy zeznają, że szarpał ją i
    zaciągnął do piwnicy. Typ siedzi teraz za narkotyki ( ma wyjść w
    najbliższym czasie ), pewnie wtedy też był naćpany.

    Nie sposób opisać jak to wszystko wpłynęło na jej życie.. poczawszy od
    ćpania, przez ponad rok, odwyków, cięcia się żyletkami, ataków
    agresji, depresji...

    Nie wiem co mam robić, bardzo ją kocham, nie pozwolę by jemu uszło to
    na sucho, składać sprawę w sądzie? Najbardzije boje się tego, że ją
    przegra... z braku dowodów. To będzie dla niej chyba gorsze niż ten
    gwałt.

    Nie wiem co dalej.