  • 1. Data: 2003-03-25 16:52:09
    Temat: Gromadzenie danych osobowych bez zgody
    Od: "Wojciech Rutkowski" <w...@n...astronet.pl>

    Witam Grupowiczów!

    Na psp przywiodła mnie wątpliwość, jakie dane osobowe może gromadzić
    firma lub osoba bez zgody właściciela tych danych. Czy wykorzystanie
    imienia,
    nazwiska oraz prywatnego numeru telefonu komórkowego w celach
    marketingowych jest już naruszeniem prawa?

    Pozdrawiam serdecznie,
    W. Rutkowski

  • 2. Data: 2003-03-29 01:47:01
    Temat: Re: Gromadzenie danych osobowych bez zgody
    Od: "SapeR" <s...@i...pl>

    "Wojciech Rutkowski" <w...@n...astronet.pl> wrote in message
> [...]
    > imienia,
    > nazwiska oraz prywatnego numeru telefonu komórkowego w celach
    > marketingowych jest już naruszeniem prawa?

    Jaknajbradziej ! Zarowno gromadzenie jak i wykorzystywanie tych danych BEZ
    ZGODY jest NIEDOZWOLONE !

    Pozdr

    sap